Super hannee alleen je tenen mogen wel iets meer naar binnen als ik een tip mag geven achja ik heb ook van die mooie kapstokkies, anders krijg ik pijn aan me enkel..
@ Hanne,, echt een leuk filmpje & ik ga reageren in je topic
ook hallo ik ga vrijdag ookw eer serieus met kunga trainen. had gisteren een buitenrit gemaakt, even lekker ontspannen, maar vrijdag gaan we even weer goed trainen
sorry dat ik de laatste tijd niet zo vaak op bokt ben, ik ben mega druk, en het internet is niet echt super snel. hij moet met 1 post al 4 min gaan laden, schiet niet echt op. maar jullie zijn al aardig op weg naar het nieuwe topic zeg!!! jeetje!!!
ik heb wel aardig meegelezen, maar is niet veel blijven hangen. paar nieuwe mensen, WELKOM! en een nieuwe bijrijdpaardjes! Veel plezier ermee!!! Have fun!
verder pretty die snel zwaar ademt. heb ik iets gemist? is ze ziek (geweest) ? of is het nu erger als altijd? anders even een dierenarts erbij, kan nooit kwaad. en inderdaad zoals... (weet even niet meer wie) even lang stappen, en gewoon veel stappen! ook aan de hand op het erf ofzo extra rondjes lopen. en dan 1 rondje draf. succes met haar!
verder ga ik nu even de paarden doen, even de hengst los laten. ik zal als het mooi weer is eens foto's maken van mijn boerderij met beestjes! vinden jullie dat leuk?
zo daar ben ik ook weer. we gingen net in de regenen montainbiken, HELEMAAL DOORWEEKT. Echt pfff, het was wel leuk maar goed! en Emuline leuk dat je er weer bent! En ja natuurlijk willen wij foto's, haha.