jaa dat is echt irri he?? zoow irritant xD ik had vorig jaar een test en die moest ik op papier doen en toen moest ik door de regen fietsen dus zat ik daar 2 uur helemaal zeiknat zo'n test te maken een mega koud lokaal xD
Sta je ingeschreven bij meerdere uitzendbureaus? Veel contact? Als je zelf regelmatig contact met ze zoekt, doen ze heel veel voor je is mijn ervaring! Randstad is echt een aanrader, had binnen een dag een baan voor me!
mensjeees, ik ga slapen, morgen weer vroeg mn bed uit voor school!
slaap lekker allemaal
JudithO
Geplaatst: 03-11-10 23:18
En toen werd er weer gekletst! Even bijlezen..
Nassie weer met een stoute Tink voorbij zien komen
Welkom feyd!
Welkom hannemarie! Enne, ik noem ook altijd iedereen gewoon bij de boktnaam, is wel zo makkelijk
Gisteren weer lekker bezig geweest, heb een hoofdstel maatje mini van Bimmetje gekocht en een wit leren halster maat mini voor Punette, hopen dat hij deze keer wel past! En ik ben geslaagd voor 1 van de 3 tentamens van vorige week!! De andere uitslagen moet ik nog krijgen.
Jeetje wat veel pagina's gekletst zeg. sorry, ik kon niet typen, dus ook niet op bokt. nu kan ik het al een beetje. ga nu aankleden en door de regen naar het werk.
welkom ALLE nieuwe!! ik ga vanavond even teruglezen. heb ik een hoop gemist? ik ga nu echt. ben al beetje laat. doegg
Nou, ik ben nu 12 en moet dus nu elke dag 28 km naar school fietsen (wel heen en terug hoor ) Maarja ik werd bijna van mijn fiets geblazen. Jeetje Wat een wind en op de terugweg ook nog regen