Fijn dat Toos het goed doet met de ijzers. Ze ziet er goed uit
Vandaag voor het eerst een buitenritje gemaakt met Pepper. Maar we werden elke minuut bijna van onze sokken gereden door een groep wielrenners. Dat is echt de pest als het mooi weer is in het weekend.. Had er wel 1 te pakken met mn zweep, ghehe (Die had ik een halve meter uithangen omdat ze echt heel dicht langs ons reden). Pep vond de wielrenners echt niet leuk dus we zijn weer snel terug gegaan. Al met al 20 minuutjes, maar voor de eerste keer is dat niet eens zo erg.
Kaptoom is ook binnen en past hem netjes! dus die ga ik morgen eens uittesten.
Mama_Rianne
Geplaatst: 07-03-20 14:12
Ze is flink afgevallen.
Mowgli4
Geplaatst: 07-03-20 14:18
Toos ziet er inderdaad knap uit!
Pff wielrenners... heb er ook ervaring mee. Dat is altijd vervelend met dit mooie weer inderdaad. Ben benieuwd naar je kaptoom!
Hier genieten we ook heerlijk van het zonnetje. Lekker poetsen. En Mowgli even lekker zonder dekentje
Toliene en Macho hebben vandaag vrij. Toliene heb ik gisteren gelongeerd en morgen weer een vaardigheid wedstijdje. Macho heeft van maandag tot vrijdag iedere dag gelopen en morgen weer les, dus die heeft ook een vrije dag verdient. Zometeen maar met de hond naar het strand, even lekker uitwaaien
Mama_Rianne
Geplaatst: 07-03-20 14:56
Eindelijk zon en droog. Toos staat ook lekker zonder deken vandaag.
Rianne: Toos ziet er weer blij uit. Ik vind haar lichte ogen zo mooi.
Kym: wielrenners zijn ook vaak niet zo sociaal met paarden in het verkeer (nouja niet alleen met paarden). Snap dat Pep het spannend vond! Verder wel fijn gereden?
Mirjam: wat een lieve foto met hun koppies zo bij elkaar. Gister was het heerlijk inderdaad.
Linsey: nog met Senna naar het strand geweest?
Daniëlle: heerlijk zeg! Ik wacht nog (steeds) op een nieuw onderdeel van mijn tweespantuig, dan kan ik ook weer
Patricia: wat zei je over storm? Hier ineens weer 6/7 wind.. Blegh. Zo klaar mee.
Lillian__
Geplaatst: 08-03-20 15:27
Kym, wielrenners kunnen inderdaad echt vreselijk associaal zijn... gelukkig hebben jullie het goed kunnen afsluiten.
Danielle leuke foto zo van je spannetje wat worden de babys snel groot zeg!
Linsey leuk dat je al zo lekker aan de slag kunt net Macho, hoe gaat het met Toliene?
Rianne, Toos ziet er goed uit!
ze hebben de bont onderleggers weer op de site van ooteman staan, hoe bevalt het bestellen van die site? ik wil dr een, en een nieuw tuig ophangset
Lillian: prima betrouwbare winkel hoor. Het is voor mij redelijk in de buurt dus kom er wel eens in de winkel, maar heb ook wel eens iets besteld. Fijn dat Floor bij de rest staat!
Jolliej
Geplaatst: 08-03-20 20:26
Faitherr schreef:
Jolliej Balen zeg dat je er niet blij mee was, heb je een foto van hoe het was en is toevallig?
Leuke vakantieplannen allemaal! Ik heb vorige week ook genoten van het mooie weer, lekker wat ritjes gemaakt. Ik zit nu voor 2 of 4 weken in de sneeuw, werken in een hotel! Wel erg jammer om de pony’s te moeten missen
Pff fijne vakantie plannen allemaal! Ik heb het enorm druk met school, dus vakantie zit er helaas nog niet in. Ik blijf dus helaas in dit smerige regen weer...
Hebben jullie nog tips om verveling bij de pony’s tegen te gaan? Ik merk dat ze zich vervelen en het vervolgens op elkaar afreageren... dat is nou niet helemaal praktisch voor Mowgli