Mijn tactiek werkt! Hij wacht nu netjes 15 seconden zodra de klep dicht is en dan mag ie er weer uit en grazen. Goede beloning voor hem, straks gaan we dan rijden als ie niet schraapt. Hij schraapte zonet nog tweemaal en toen bedacht hij zich dat ie stil moest staan om er weer uit te mogen.
Vervelend dat het niet goed ging met Sjors Ayla! Hopelijk gaat het nu beter. Ik vind je foto’s op Instagram of Facebook steeds zo leuk!! Het is echt zo’n stoer mannetje.
Hier goed nieuws! Na het weekend mogen de pony’s veilig van de dam af.
Ach gut, verwen die arme Sjors maar lekker Ayla. Ik was vandaag mijn zweetdeken vergeten, dus had het menschort dat je had gemaakt maar even voor Alex gebruikt. En ja hij moest perse het hooinet zo gebruiken, het was zijn hooi en niet van andere paarden. Dus hij moest erop staan
Susanne
Geplaatst: 10-03-18 09:17
Ahh Gigant en Sjors
Romy wat een goed nieuws! Zijn de pony's er beide goed doorheen gekomen?
Chayton heeft het wel zwaar te pakken gehad maar al met al is het mee gevallen. Wel een bult groter dan mijn vuist en dat gat moet nu helemaal dicht dus dat duurt wel even. Sil heeft het al eens gehad waarschijnlijk. Die kreeg hele lichte symptomen.
Jaaa heerlijk! Nick mocht even in zijn nakie rondrennen en heb een fijne buitenrit gemaakt met mn moeders paard.
Fijn Romy, dat het goed gaat met je pony's! Droes is en blijft verschrikkelijk eng..
StalNollie
Geplaatst: 10-03-18 21:11
hier al paar dagen lekker weer, heb ponys dan ook zonder deken opstaan nu ( stonden sowieso niet met veel grams op hier) alleen vandaag nog wel bij polleke dekens op gedaan is vandaag geheel geschoren even met 2 tussen stops ivm accu dus hier foto's maar op een zijn nog niet alle benen gedaan haha.
daarna heerlijk gewassen ben zeer benieuwd morgen naar het uiteindelijk resultaat ( was overigens eerste x pony scheren en dat met een sectolin )
en inmiddels ook een goed gevulde buik
Lugea
Geplaatst: 10-03-18 21:46
Ingrid: Op mijn oude pensionstal gebruikten we flexikuipen om hooi klaar te zetten, dat is misschien wel een idee? Volgens mij verkopen ze die ook bij de Action en zijn ze niet ongelooflijk prijzig. Op Bokt kwam ik ook een topic tegen over IKEA-tassen die gebruikt werden om hooi in te doen, maar zag dat dat hier ook al geopperd was.
Ayla: Welkom terug! Hoe gaat het nu met Sjors?
Fenna: Fijn dat hij even rustig op de trailer heeft gestaan zonder te schrapen.
Ymor: Fijn dat er goed nieuws is wat betreft jou pony's! Dat lijkt me een hele geruststelling.
StallNollie: Leuke foto's!
Vanochtend heb ik heerlijk gewandeld met [naam], het was zulk lekker weer vandaag.
Susanne
Geplaatst: 10-03-18 22:00
Romy gelukkig dat 't goed gaat met ze. Je hebt goed gehandeld zo!
StalNollie is dat een kip op zijn rug?
Lekker Anne! Had je al eens een foto laten zien van jouw pony?
Het was zooo heerlijk weer vanmorgen! Lekker in de buitenbaan getraind met Willem. Het leek wel lente
Susanne: Door m'n griep was ik er nog niet echt aan toe gekomen nieuwe foto's te maken, maar heb er hier even twee snel vanaf m'n telefoon zodat jullie vast een beetje een beeld hebben. M'n camera ligt nu aan de oplader om morgen toch echt foto's te gaan maken.
Leuke pony’s Herfstwind, Charlie is nog echt een jonkie
IngridM
Geplaatst: 10-03-18 23:50
Laura lekker buitenrit gemaakt heerlijk!
StalNollie; geweldig die kip op zijn rug!!
Susanne; heerlijk je zeker toen zonnetje er nog was. Ging bij ons vrij snel weg helaas.
Herfstwind: wat een heerlijke koppies zeg!!
Ik ga denk ik morgen ook Alf weer scheren maar weet nog niet of ik hey lichamelijk wel ga trekken. Beetje teveel gedaan vandaag zegt mijn lijf Maar wie weet na lekker slapen