Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ymor schreef:Claudia ik heb je gezien! Heb je ook een stukje gefilmd. Volgens mij het moment dat Gerard op je sulky zat. Zal het vanavond wel plaatsen.

Zo leer ik ook nog wat bij.
  Zo leer ik ook nog wat bij.  

Fennadev schreef:Mandy, ach liever bewolking en lekkere temperaturen, dan volle zon en snikheet, toch?
@MDJ, ik les in Tolbert, op de HJC manege. Ik zit in een groep die lest op vrijdagavond en is begonnen in oktober en weer ophoudt in maart. Ik wil daarna graag privéles, want Alex is erg afgeleid door alles om hem heen.
Heeft er hier iemand ervaring met de energy oil van liquihorse (en hoe de verhouding zit voor shetties)? Ik zou Alex graag wat meer energie willen geven. De basis enzo hoeft hij van mij niet, hij krijgt al een vitaminebrok en heeft al een liksteen voor mineralen.

. Al heeft dat ook altijd wel wat, sneeuw en kerst tijd enzo.
. Al heeft dat ook altijd wel wat, sneeuw en kerst tijd enzo.

, ze heeft zo'n mooi figuurtje
, ze heeft zo'n mooi figuurtje  .
. .
. . Zo naar, als mensen glashard in je face liegen. Maargoed, is nu effe niet anders en gelukkig is ze er ook (nog) niet doodziek van, dus ga ik haar nog maar even meer (bij)voeren. En morgen uiteraard weer overleg, want zo kan het niet verder gaan. Zijn pony is er vanaf (worden opeens allemaal maatregelen voor getroffen) maar die van mij loopt er al een paar dagen mee.
. Zo naar, als mensen glashard in je face liegen. Maargoed, is nu effe niet anders en gelukkig is ze er ook (nog) niet doodziek van, dus ga ik haar nog maar even meer (bij)voeren. En morgen uiteraard weer overleg, want zo kan het niet verder gaan. Zijn pony is er vanaf (worden opeens allemaal maatregelen voor getroffen) maar die van mij loopt er al een paar dagen mee. .
.                                                         
 .
 .  

Gekocht voor vorige winter, maar toen heeft het helaas niet gesneeuwd.
 Gekocht voor vorige winter, maar toen heeft het helaas niet gesneeuwd. 

zamora
  zamora