Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Emuline schreef:pietaaa schreef:ik heb nachtlenze
daar zit ik ook aan te denken, werkt dat nou echt?
word het zicht niet minder naar mate de dag vordert?
@ kailey, kan je de oren niet een beetje innaaien?
FlorisSam schreef:haha Kailey.
Lien is d'r niet bang voor,
Lien krijgt haar elektrische drinkbakje nu op maat,dus toen ging ik met de rolmaat kijken hoe ver haar mond van de grond was,probeerde ze dat ding op te vreten
Haar stalletje wordt btw helemaal "op maat" (lees: elektrisch drinkbakje op shet-hoogte,lagere boxdeur zodat ze er overheen kan kijken,voerbak omlaag,etc.)
xMonsterr schreef:FlorisSam schreef:haha Kailey.
Lien is d'r niet bang voor,
Lien krijgt haar elektrische drinkbakje nu op maat,dus toen ging ik met de rolmaat kijken hoe ver haar mond van de grond was,probeerde ze dat ding op te vreten
Haar stalletje wordt btw helemaal "op maat" (lees: elektrisch drinkbakje op shet-hoogte,lagere boxdeur zodat ze er overheen kan kijken,voerbak omlaag,etc.)
aah super leuk!
en dit vraag ik me echt altijd al af waarom zetten mensen neer ; lees : blablabla etc ?
nou wat moet ik zoeken/lezen etc ?
Emuline schreef:mandy, ik had lenzen van Stots Optiek, en dan speciale AIR lenzen,
maar toen ging ik tijdelijk even over op lenzen van de HEMA (off course), omdat de air lenzen tijdelijk uit de collectie zijn gegaan.
dus heb ze van de hema![]()
diesel is dus groter dan Maxgrappig.
Mandyy schreef:Emuline schreef:mandy, ik had lenzen van Stots Optiek, en dan speciale AIR lenzen,
maar toen ging ik tijdelijk even over op lenzen van de HEMA (off course), omdat de air lenzen tijdelijk uit de collectie zijn gegaan.
dus heb ze van de hema![]()
diesel is dus groter dan Maxgrappig.
Die bevallen dus ook goed? Dan heb je alleen nooit een controle?
Ben toevallig zaterdag voor controle geweest, laatste keer daarvoor was 2007.
Schijn te veel eiwit te hebben in m'n ogen/lenzen, mogelijk door stress of vloeistof.
Heb nu dus maar een andere vloeistof er bij gekocht.