Allemaal leuke fotos in de sneeuw, gaaf zo voor een sleetje! Ik dacht er ook nog aan mijn shetje in te spannen, maar heb geen sleetje en de sloten zijn ook besneeuwd en niet te zien en vond ik toch een beetje eng om dan het land in te gaan.
Toen Kees jaarlinger was had hij toch echt niet zulke lange manen.. *gaat foto zoeken*
Buckje
Geplaatst: 21-12-09 23:25
Je hebt een topic waar je kunt zoeken naar je pony!
Volgens mij zijn dit niet zomaar manen van een jaarling belooft nog wat voor de toekomst! Mooie volle voorpluk. Ik zou hem maar hengst houden, (grapje) toen ik de mijne ging ruinen is alles een stuk dunner geworden dan het was helaas was het niet alleen bij mij het geval maar ook bij vriendinnen hun ponys die geruind werden hadden de manen afgenomen. Met hormonen te maken ofzo ?
Hengst mag hij blijven hoor, hij is zo zacht als boter van karakter, twijfelt soms zelf of hij nou hengst is om vervolgens maar een zacht zoentje op zijn bovenlipje te komen halen. Smelt...
Miiej, ben ik met je eens, zo leuk om zoveel verschillende te zien en ook hele mooie zitten er tussen inderdaad.