[HK]SMP kletstopic 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 18:44

Sorry ik moet even spammen. Zo verliefd op deze man !

Afbeelding

Lopen kan hij ook wel .

Afbeelding

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 18:53

mirriejj schreef:
Sorry ik moet even spammen. Zo verliefd op deze man !

[ [url=m/EQwvJu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lopen kan hij ook wel .

[ [url=m/hQcQJR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Prachtige manen

Jorex

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 19:07

Haha, Mirriej, die van jou is qua manen echt een oudere versie van Jorie. <3

Ja, Patricia, dat kan ook nog, zal ik morgen even mee prutsen.

Ik vind Jorie toch echt wel een aparte met eten, zonet zijn standaard voer over het spul wat hij vanmiddag niet wilde eten heen gegooid inclusief de lijnzaadolie en nu staat hij nog te smikkelen van ook het spul wat hij vanmiddag niet wilde. En Alex wilde juist niet eten, zat al vol van het gras van vanmiddag, dus ik ga straks nog eens heen om Alex de rest van zijn portie te voeren en de bak van Jorie weg te halen. Ze blijven je bezig houden zo :j

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 19:38

Knappe Switch & Chip! Mooi oornetje ook.

Wat een heerlijk bekkie heeft Jimmy <3

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 22:29

Fennadev is creatief met hoofdstellen omdoen en met lekkernijen maken :-)

Patricia had mooie koninginnen vandaag

Patty heerlijk gereden met beide pony's . Dat koppie van die rechter pony is leuk!

Mirriej spammen is geoorloofd hoor met deze knapperd!

Alf heeft vanmiddag weer nieuwe vrienden gemaakt. Leuke nieuwe ruin op stal dus leuk om mee te spelen. Alleen weer een grote haha.

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 00:07

Wat leuk dat alf lekker aan het spelen is!

Mooi paardje mirrej

sakvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 09:44

Mirriej, wij reden vorig jaar ritjes van ca 25 km per keer. Dit jaar verwachten we het uit te breiden naar een km of 35 per keer. Afgelopen winter hebben we wat ritjes gereden van een km of 10. Niet veel langer, want dan kreeg ik het kkkoud op de kar :) Ook hebben we veel met de pony's gewandeld (tot 15 km per wandeling) en nam ik de pony's geregeld mee naast de step (ca 10 km per keer). Vanaf begin april zijn we weer fanatiek de kilometers aan het opschroeven. We rijden nu 20 km ritjes.
We stappen altijd de eerste kilometer en de laatste kilometer. Daartussen draven of galopperen we 3/4 van de tijd. De stapstukken zijn niet echt nodig, maar meer om een zwaar stuk zand te overbruggen, een stuk bergaf te overwinnen of op de kaart te kijken.
We rijden deze afstanden overigens zonder pauze. De pony's kunnen dit prima aan. Vorige week reden we een 20 km ritje.

Meestal rijden we 1 keer per week een grote rit. Ik probeer 1 keer per week te longeren of te werken aan de dubbele lange lijnen en 1 keer zet ik haar een half uurtje thuis voor de kar. Eigenlijk wil ik ook nog 1 keer per week steppen of wandelen, maar dat komt er afgelopen tijd niet heel erg van.

Onze pony's wonen op de Utrechtse Heuvelrug en hebben dus de pech dat we veel bergen hebben. Dus bilspieren en conditie hebben ze wel :)

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 09:48

sakvis schreef:
Mirriej, wij reden vorig jaar ritjes van ca 25 km per keer. Dit jaar verwachten we het uit te breiden naar een km of 35 per keer. Afgelopen winter hebben we wat ritjes gereden van een km of 10. Niet veel langer, want dan kreeg ik het kkkoud op de kar :) Ook hebben we veel met de pony's gewandeld (tot 15 km per wandeling) en nam ik de pony's geregeld mee naast de step (ca 10 km per keer). Vanaf begin april zijn we weer fanatiek de kilometers aan het opschroeven. We rijden nu 20 km ritjes.
We stappen altijd de eerste kilometer en de laatste kilometer. Daartussen draven of galopperen we 3/4 van de tijd. De stapstukken zijn niet echt nodig, maar meer om een zwaar stuk zand te overbruggen, een stuk bergaf te overwinnen of op de kaart te kijken.
We rijden deze afstanden overigens zonder pauze. De pony's kunnen dit prima aan. Vorige week reden we een 20 km ritje.

Meestal rijden we 1 keer per week een grote rit. Ik probeer 1 keer per week te longeren of te werken aan de dubbele lange lijnen en 1 keer zet ik haar een half uurtje thuis voor de kar. Eigenlijk wil ik ook nog 1 keer per week steppen of wandelen, maar dat komt er afgelopen tijd niet heel erg van.

Onze pony's wonen op de Utrechtse Heuvelrug en hebben dus de pech dat we veel bergen hebben. Dus bilspieren en conditie hebben ze wel :)

Waar op de Utrechtse heuvelrug?
Wil wel keer samen een ritje

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 10:05

Zo dames wat gaan jullie hard om kuch nu een krantje te maken vanaf blz 10 tot hier word vrees ik wat gortig.

Vinden jullie het OK dat ik vanaf hier weer probeer mee te kletsen?

Ik heb wel genoeg leuke foto's voorbij zien komen.

Hier gaat het goed weer ondertussen met mijn 2 heren. Mil zat een tijdje niet zo in zijn vel, maar goed hij is mijn spiegel. Arty gaat steeds beter weer voor de wagen en pak hem nu ook wat vaker. Binnenkort heb ik mijn eerste menles ooit. Ben benieuwd. Het is wel een geregeld omdat het bij een vriendin op stal is dus even kijken of het bevalt.

Ook heeft een oud stalgenootje laatst met arty gemend. Het was voor beide vreemd. Voor haar de eerste keer echt mennen en voor art de eerste keer dat iemand anders dan ik ging mennen met hem.
Afbeelding

linda_gigant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 11:25

suzanne wat een mooie pony !!

stinkende hoefjes zou idd rotstraal kunnen zijn ( ik gebruik altijd hoof and sool hardner daarvoor, zit in een spuitbus is een soort van schuim blauw of roze)

Patricia wat een leuke foto helemaal in stijl voor koningsdag

vandaag is het precies 3 jaar geleden dat ik voor het eerst het koppie van gigant zeg door de tralies heen ( ik liep stage op die stal.. ) eind mei is hij dan ook alweer 3 jaar van mij <3 <3

* zoekt een foto op van toen...*

Afbeelding

wat zag hij er uit ....

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 11:39

Alf heeft weer een nieuw speelkameraadje, zag leuke foto's op Facebook van die twee. Groot en klein :)

Heerlijk joh de pony's op de utrechtse heuvelrug, jaloers!

Veel plezier met jullie eerste menles testebeest (wat is je naam ook al weer?)

Leuk patricia die koningsdag foto!

Gigant is echt een stuk witter geworden joh! Knappe pony!

Ik ben trots op Willem <3 Vanmorgen voor het eerst de L proefjes geoefend (met voorlezer) en wat deed hij het knap! Ik maakte me nogal zorgen over de volte met één hand maar dat viel reuze mee en ook het achterwaarts snapte hij al heel gauw. Super Willie.

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 12:02

Wat leuk dat je gaat lessen Emelyne! Ben benieuwd of het je bevalt.

Susanne een L proef geoefend! Volte met 1 hand lijkt mij ook lastig. Als je hem goed voor elkaar hebt op dat moment moet het goed te doen zijn. Maar in dat in de proef voor elkaar te krijgen kan lastig zijn.

Wat is gigant een schatje!!

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 12:04

sakvis schreef:

Oh super, hier kan ik wat mee :D Vanmorgen 15 km gepakt, maar daar had hij toch wat moeite mee .We hadden ook erg veel grindpaden en daar loopt hij niet lekker op -O- Dus binnenkort maar even ijzers eronder laten zetten.

nanne02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 12:31

Yhesss, ik ga vanmiddag met een kennis op haar paard rijden!
Ik rijd zelf geen paard, maar heb wel 3 kleintjes (2 shetten en 1 appie) dus ik heb er echt zin in, dit is de 2e keer op dat paard, Dunja <3

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 15:26

Leuk, veel plezier!

Suus, wat goed!

Ik ben vandaag ook weer naar veldje gereden om wat serieuzer te trainen. Ging fijn. :)
Morgen wordt hij onder het zadel gereden en zondag een bosritje. :D

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 17:06

Ik had Alex vandaag voor de sulky weer in de bak met zijn hoofdstel zonder oogkleppen. Meneer is echt overmoedig zonder oogkleppen. Ik zette een volte in in draf, gaat hij ineens zonder merkbare aanleiding in een volle galop verder. Iets met energie teveel :?
En dat hield hij dus het volledige halfuur vol en dan ook nog zonder echt te zweten. Kennelijk houdt hij zichzelf wel wat op conditie, want ik rijd hem nu eens per week/2 weken sinds dat ik daarvoor thuis moet zijn en niet op Texel. Hij liet zich trouwens wel heel makkelijk weer terugrijden naar draf, maar zomaar in een galop schieten met zijn tempo van een vaardigheidsparcours is natuurlijk niet de bedoeling. Hij deed dit bij elk figuur wat ik ging rijden, energiebommetje xD
Voorlopig blijven mijn buitenritjes dus met oogkleppen, wel zo veilig voor ons en de omgeving.

Welkom terug, testebeest. Alex wordt op het moment ook af en toe door mijn verzorgster gereden, maar die gaat echt nog aan de lijn, want wij hebben thuis geen bak.

nanne02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 19:29

Heb een hele gezellige middag gehad met Dunja! <3
Afbeelding

Youri123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 20:40

Sorry dat ik even niet zo actief was. Heb het echt heel erg druk met school. Moet ineens voor eind van het schooljaar 5 boek verslagen af hebben. Komen ze nu pas mee. Dus nu heel druk met lezen

Claudiadvx: Ziet er goed uit.

Patricia_86: Mooie pony

Lillian_: Wat is een bodywrap?

Nanne02: Daar heb ik helaas geen verstand van.

Fenna: Balen dat je niet goed slaapt op Texel.

Mandyy: Wat een mooi schilderrij.

Fennadev: Mooi hoofdstel

Patty14: Lekker gemengt

Mirrejj: Mooie pony met ze lange manen

Testebeest: Super leuk dat je meng les krijgt.

Susanne: Een volte met 1 hand lijkt mij ook moeilijk

Gister op de vrijmarkt een dekje voor 1 euro gekocht

Met Arie gaat het steeds beter!

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 21:48

Dank dames

Nanedev leuke foto

Fenna, fijn zo'n stuiterbal :P

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 13:39

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 14:01

Gaaf! <3
Heb gereageerd in het topic! :)

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 14:12

Wat een enorm gave foto's!

Ik ben net terug van wedstrijd met de hond en toen heb ik ze betrapt met liggen in de wei :D Ik was al bang dat ze dat niet deden hier, omdat ik nooit het idee had dat ze gelegen hadden. Maar blijkbaar dus wel.

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 16:37

Gaaf hoor! Ziet er heerlijk uit zo op het strand.

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 16:39

Lekker zeg!!

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 16:47

In een van onze buitenbakken staan nu hindernissen om de paarden te laten vrijspringen. Heb gisteren Chip even laten springen. Hij vond het echt leuk :)).

Zal straks even foto's uploaden en kijken of ik een filmpje erop krijg.

Switch ging ook heel fijn met rijden. Hij was de laatste tijd zo druk dat ik bijna niks met hem kon. Gaat nu alweer een stuk beter :)