Ook leuk haha wij hebben laatst weer eens een lord of the rings marathon gedaan, die blijven ook leuk. Poosje daardoor alle Harry potters.
Ayla
Geplaatst: 26-12-15 21:31
Hee Mandy, welkom Lottielover ook natuurlijk. En leuke foto's van Buck Lieselot.
Ik ben vanmiddag productief geweest op stal Gemend, Sjors z'n staart gewassen, trailer klaar gemaakt incl stro, sulky, hooinet en tuig, m'n poetskist helemaal schoon gemaakt en m'n kast weer eens uitgepluist aangezien mijn winterdekens er in moesten.
Ik vier al voor de 3e dag op rij kerst, morgenmiddag nog een keer en dan is het weer klaar dit jaar Mijn vriend zijn ouders zijn gescheiden dus we zijn er altijd maar druk mee.
Mijn ouders zijn gescheiden en mijn opa en oma ook dus ik weet precies wat je bedoelt ayla. Gezellig he!
Mowgli4
Geplaatst: 26-12-15 21:50
Wat is Buck leuk versierd zeg!
Dat was een lekker druk dagje voor je Ayla
NathalietjeB
Geplaatst: 26-12-15 22:19
haha geweldig die buckje met zijn lampies.
hier eigenlijk een hele leuke relaxte kerst beetje dagjes weg, en ons heropvoed hondje heeft t vandaag echt super gedaan super trots op em.
ayla heb hier ook nog een kast die gedaan moet worden
harry potter heb ik volgens mij gister het laatste deel van gezien op tv, maar blijft leuk om te kijken.
morgen even smorgens de aanhanger klaar zetten voor maandag en mijn hca opladen en voor de deur neerzetten, daarna nog beetje de weide mesten en daarna nog een daggie weg en daarna mag het van mij wel maandag zijn