Liz een 9! Hele leuke uitstraling en zonder de dikke manen en de hoogte zou je helemaal niet denken dat het een shetlander is. Oftewel, hele mooie bouw
En dat terwijl ze maar 90 cm is. Maar ze is indredaad een stuk mooier geworden Dankje
Muronia
Geplaatst: 24-05-14 20:49
oh leuk dit! Ik heb sinds vanmiddag ook een knappe nsps-shetdame (Helga van Alteveer), stokmaat 1.05 en 21 jaren oud en ik ben benieuwd hoe jullie haar vinden:
helaas had haar vorige eigenaar haar staart te kort geknipt, maar dat groeit wel weer.
Wat een mooi sheties en mini komen er weer voorbij zeg, ik zag een moorkop, een springtalent, een fotomodel, een palomino, mooie bonte op de kinderboerderij en eentje in de kar, een blinkende zwarte en een mini hafje. En die die ik vergeten ben, ik zie wel dat ze allemaal goed verzorgd worden en geen gebrek aan eten hebben , net zoals de mijne hoor, je kan ze moeilijk mager krijgen.
Wat een heerlijke foto's. Shetlanders blijven leuk.
Ik geef ze allemaal weer een 10!
Solsikke
Geplaatst: 17-06-14 14:22
Dit is onze 6 jarige pony Spookje. Ze doet weer mee omdat ze wel een opsteker kan gebruiken! Ze heeft helaas op 1 juni haar veulentje verloren maar het gaat gelukkig weer goed met haar, de foto is van vandaag.