Gisteren vonden wij dit in ons land: Blijkt dat Miracle door het ijs was gezakt! Hahah, echt mega grappig En nee, hij mankeert niks, nog niet eens een kuchje o.i.d.
Even laten zien dat hij nog steeds de stoere hengst is, hier mama Punette pesten:
Dat hyperactieve gedoe van Miracle stak Punette vervolgens wel aan!
Ik heb ook nog een filmpje van Punette als rodeopony, maar die moet ik eerst nog ergens uploaden
Sommigen hier knippen het ijs uit de sokken en staart
Bij mijn pony is het gedaan zonder dat ik ervan af wist. er was een meisje bij mijn pony ( oude verzorgster ) ze is 13 jaar maar heeft een beperking waardoor ze van binnen is al een kind van 6. maar zij is dus het land opgelopen met een schaar een dag later kwam ik aan, blacky's hele manen waren half weg. zijn staart was korter en zijn sokjes waren weg. daarom is blacky daar weggegaan en staat nu fijn op stal. maar ooh, wat was ik boos + mijn moeder.
Monster, ik zou echt compleet flippen als ze dat bij mijn pony's zouden doen.. Vooral bij Punette! Haar manen vallen nu tot op haar knieën. Zie je alleen op de foto's niet, ze zitten namelijk in vlechten dubbelgeklapt. Anders gaat ze erop staan of kauwt ze erop tijdens het eten.
Pieta, welkom! En het is niet 1 schatje, het zijn er echt 2 die je op de foto's ziet
Ik flipte ook compleet hoor. nu nog steeds elke keer als ik zijn manen kam zie ik allemaal van die ongelijke stukken. niet dat hij lange manen heeft maar ik was wel aan het sparen. dat meisje mag ook nooit meer bij mijn pony komen. en omdat ik zo boos op haar was stuurde ze mensen naar me toe en die wouden maar mooi even mijn pony meenemen. gelukkig is hij daar nu weg!