Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
silvana schreef:Kreeg net de bit binnen.Staat er achterin een artikel over een meisje met een shet,echt geen gezicht.haar benen hangen voorbij zijn knietjes ik vermoed zelfs als ze haar voeten er uit halen dat ze bijna tot aan de grond komen.Best knap als je dressuur kan rijden met zo'n diertje,maar dan wel met een passende ruiter.
silvana schreef:Kijk dat is nu iets waar ik me aan stoor.Omdat het een bokker is ,is het goed![]()
Het blijft gewoon geen gezicht en mij maak je zelfs niet wijs dat het goed is voor het paard.Ongeachtzelfs haar gewicht,ze steekt zo langs alle kanten aan die pony uit,dat ik me niet kan voor stellen dat het voor het beestje goed is zo te lopen.Alleen het nadeel van paarden is dat ze zo ontzettend veel van ons verdragen en pas vaak veels te laat in verzet gaan.
Iemand uit bovenstaand topic schreef:ik zal me ook melden, Ik "rij" met mijn 1,80 en 67 kg ook wel eens op romeo (brede stevige shet, 1,15m)
met "rijden" en "wel eens" doel ik op 5-6 keer per jaar om mijn verzorgstertje te begeleiden op een buitenrit van ongeveer 3 km. Dat is zo'n 20 minuten.
Moeite heeft ie er niet mee aangezien hij niet bokt en uit zichzelf stevig doorloopt.
Verder heeft ie ook conditie omdat hij regelmatig voor de kar loopt.
diezelfde persoon schreef:jawel
maar ik wil maar aangeven dat het allemaal minder erg is dan het lijkt. als een te zwaar iemand elke dag op zou rijden dan was het wat anders.
ik rij er 1 keer in de 2 maanden op (als het niet minder is)sue me.
ps; de doodsbedreigingen liever hier dan via pb aub.