Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dennis schreef:Je hoort gewoon flot te wandelen. Ik ga er van uit dat het wel met je stem mag(heb ook nog nooit mee gedaan).
Je moet zonder schofje starten.
nathalie2302 schreef:ehm...ok....ik meld mij hier schoorvoetend als leek en kom dus met de meest basale vraag...maar..."wat heb ik hiervoor nodig?"....Ik zou dit graag eens proberen met Rohan. Ik longeer hem nu gewoon aan 1 lijn met halster en eigenlijk alleen op stem (ben aan het opbouwen naar "longeren" zonder lijn en halster omdat we ook een eigen gemixte combi van NH/VD doen)
Het is dus verstandig om eerst met een singel te beginnen, zoals uitgelegd op de 1e pagina? En dan als lijnen 2 gewone longeerlijnen? De lijn aan de buitenhand, loopt die gewoon achter zijn benen langs? En wat gebruik je later als LL-teugels?
*kruist vingers en hoopt dat ze niet voor 'penny' wordt uitgemaakt*
imd schreef:Ik heb hier totáál geen ervaring mee maar ben even nieuwsgierig: Als je normaal rijdt, en je det zijgangen dan gebruik je je been, wat gebruik ipv je been als je werkt aan de lange lijnen?