Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
pagina 5
gaat snel 
xxlijntjeexx schreef:Garmana schreef:ik wil ook wel deel 5 openen maar als isa het doet heb ik daar geen problemen mee
We gaan stemmen

Nousa schreef:gisteren zag knoedel er zo mooi uit, zn voetjes zaten eindelijk eens niet onder de modder. Maarja geen camera bij me

Maa van mij mag ies t ook doen

Ies_ schreef:Nousa schreef:gisteren zag knoedel er zo mooi uit, zn voetjes zaten eindelijk eens niet onder de modder. Maarja geen camera bij me
Altijd als er iets leuks is vergeet je je camera of heb je hem gewon niet bij je
liekieJ schreef:Tam_ schreef:Hoii..
Mag ik er ook bij komen
Sure, why notJoin us
Dan zal ik me maar even voorstellen 

) En ze is nu ziekjes, maar het gaat al beter met haar!
)
\\

Dan zal ik me maar even voorstellen 

) En ze is nu ziekjes, maar het gaat al beter met haar!
)
\\
[/quote]

Tam_ schreef:Ik zal het proberen

Garmana schreef:wanneer stopt het stemmen?? wanneer gaan de lijnen en stembureau's dicht??
Als je je stem wil uitbrengen mag je dat via PM naar mij doen.. (als iedereen het daar mee eens is!!)
De naam van degene die je wil dat topic 5 opent enne degene die je als 2e keus hebt

, maar gewoon steeds de laatste poststststs (uhm... wat is het meervoud van post?) 
ShettenGek schreef:Toch maar even de foto's geuploud.
Kijk, en geniet!![]()
![]()
En wat dit dan weer voor foto is..?![]()
We beginnen laag, een witte emmer van ongeveer 30 cm.
Toen gingen we een kruisje springen, maar daar heb ik geen foto's van,
dus toen maar iets hoger!
Dit is ongeveer 60cm..

of vz Pony 
die heet Samson 

Rosannee_ schreef:Ow
Ik stel em ook wel even voor want ik poste hier nooit wat eerst poste ik nooit wat
Ik ben Rosanne, 11 jaartjes jong
Geen ponyof vz Pony
Rijd wel op een super leuke manege met natuurlijk een super leuke shetdie heet Samson
www.mijnalbum.nl/GroteFoto-AOXRKXE8
Het is een rare foto maar had even geen andere
En dat wast wel een beetje
Garmana schreef:ik wil ook wel deel 5 openen maar als isa het doet heb ik daar geen problemen mee