Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
alleen daar zie je best wel wat shetlanders ronddwarrelen! maar, ik denk dat niet alleen ik maar ook m;n medebokkers vol ongedult wachten op foto;s, of niet?
liindatJee_ schreef:ik vind aleen zielig dat je er op rijd juh kent bijna mee lopen ik reed ook op een shet du was 1.10 en ik kwammet me bene tot zijn knie en toen heb ik gezegt ik ga der af ern toen ff op naar bos en terug en niet lang weg dat is gwn niet goed vraag aan kleine mensen of ze er op wille rijden maa jij neit meer jij bent echt te grooot en ik wil je niet aan vallen of zoo ,... kusss liindatJee_
!
dat wel ImkeTarek schreef:liindatJee_ schreef:ik vind aleen zielig dat je er op rijd juh kent bijna mee lopen ik reed ook op een shet du was 1.10 en ik kwammet me bene tot zijn knie en toen heb ik gezegt ik ga der af ern toen ff op naar bos en terug en niet lang weg dat is gwn niet goed vraag aan kleine mensen of ze er op wille rijden maa jij neit meer jij bent echt te grooot en ik wil je niet aan vallen of zoo ,... kusss liindatJee_
ik wil jou ook niet aan vallen... maar het is fijner lezen als je gewoon normaal ABN praat, mét normale leestekens! spelfoutjes kunnen af en toe, maar dit gaat wel erg ver...
daarbij hebben we je post na een keer ook wel gelezen hoor!
ik kom niet aan de grond ik heb nog 30cm dus...en hij mankt nie ofzo dus...en moei u met u eigen zaken dit was de topicvraag niemeer.
Maar iets rustiger reageren misschien een mogelijkheid?