Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Loesje88 schreef:nee, dat is alleen zo in de discussietopics.
en misschien moet de TS dan ook wat meer toegeven, ze vraagt om een antwoord, om een mening, dan krijgt ze die, en dan is het 'Nee maar...'

chanty schreef:IK praat niet voor haar!!
Maar ik heb even voor jullie opgezocht dat een shetlander 2 keer zijn eigen gewicht kan dragen!!
horsewisper schreef:Ik zou stoppen met rijden, Misschien heeeel af en toe een klein ritje maar om regelmatig te rijden met jou lengte EN gewicht, Zou ik het niet meer doen.
Ze zeggen vaak shetten kunnen veel hebben, Ze alten het niet merken. Dit is waar. Wanneer je het wel begint te merken ben je al te laat. Vele luisteren niet, Maar misschien jij wel.
Dus volg het advies.
Citaat:Shetlanders zijn verschrikkelijk sterk, op de shetland eilanden rijden er zelfs volwassenen op
Citaat:Doe nu niet of iedereen hier het meeste verstand heeft van shetlanders want daar schiet je toch niets mee op..
Citaat:En typisch bokt ja bij de meest edingen vliegen jullie erop af.. Je kan het ook op een andere manier brengen.. Zou een stuk vriendelijker overkomen.En j aiedreen zegt hetzelfde maar praat iedreen voor zichzelf, nou nee sommige praten gewoon mee omdat ze hier niet hun eigen mening durven te geven voor iets
Citaat:Vind het nou net lijken of jij ALLES weet.
Je hebt der geen foto van dus kan moeilijk oordelen.
vind het nog wel kunnen! ze geeft zelf al aan dat het maar af en toe is dus

shet's zijn meestal ook wel wat steviger waar door je benen anders uit komen!