Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fennadev schreef:Alex is dan ook geen enkele keer geschrokken. Dus dat zat wel goed, ging ook iedere keer netjes stilstaan als ze er desondanks alle hulp vanaf dreigden te glijden. En Jorie is nog jong en lerende en wie anders dan Alex kan hem dan in die eerste 20 minuten muziek zonder kindjes in de wei het beter aan leren dat die herrie hem niks doet. De andere 3 en een half uur van het evenement heeft Jorie relaxt staan grazen, in het begin liep ie wel de rondjes mee, maar later bleef hij gewoon staan grazen, want Alex kwam vanzelf wel weer bij hem. En ja, ze hebben zeker wel ervaring met kindjes, mijn moeder heeft eens per week oppaskinderen van 3 en bijna 5 jaar. Die gaan dan in de paddock zo los op Alex zijn rug, plukje manen beet en stappen maar. En ze knuffelen heel wat af met Jorie en dat vindt ie alleen maar reuzegezellig. Maar ik kan het toch nooit echt goed doen volgens jou. Ik had Jorie als ie echt in een klierhumeur was geweest overigens aan een spit gezet zodat ie beperkt was in beweging en mogelijkheid tot bij de kinderen te komen, maar dat was ie gelukkig niet. Hij was heel blij dat ie mee mocht.
Er waren ook genoeg die vonden dat hun kindjes wel samen konden rijden en dan eentje op Jorie. Dus ook vaak genoeg uitgelegd dat die daar nog te jong voor was en meer mee was zodat Alex niet alleen stond en voor de ervaring. Mooiste opmerking was een vader "Dit zijn zeker fjorden" en ook echt vol overtuiging.
Lillian__ schreef:Fennadev schreef:Alex is dan ook geen enkele keer geschrokken. Dus dat zat wel goed, ging ook iedere keer netjes stilstaan als ze er desondanks alle hulp vanaf dreigden te glijden. En Jorie is nog jong en lerende en wie anders dan Alex kan hem dan in die eerste 20 minuten muziek zonder kindjes in de wei het beter aan leren dat die herrie hem niks doet. De andere 3 en een half uur van het evenement heeft Jorie relaxt staan grazen, in het begin liep ie wel de rondjes mee, maar later bleef hij gewoon staan grazen, want Alex kwam vanzelf wel weer bij hem. En ja, ze hebben zeker wel ervaring met kindjes, mijn moeder heeft eens per week oppaskinderen van 3 en bijna 5 jaar. Die gaan dan in de paddock zo los op Alex zijn rug, plukje manen beet en stappen maar. En ze knuffelen heel wat af met Jorie en dat vindt ie alleen maar reuzegezellig. Maar ik kan het toch nooit echt goed doen volgens jou. Ik had Jorie als ie echt in een klierhumeur was geweest overigens aan een spit gezet zodat ie beperkt was in beweging en mogelijkheid tot bij de kinderen te komen, maar dat was ie gelukkig niet. Hij was heel blij dat ie mee mocht.
Er waren ook genoeg die vonden dat hun kindjes wel samen konden rijden en dan eentje op Jorie. Dus ook vaak genoeg uitgelegd dat die daar nog te jong voor was en meer mee was zodat Alex niet alleen stond en voor de ervaring. Mooiste opmerking was een vader "Dit zijn zeker fjorden" en ook echt vol overtuiging.
Fenna no ofense maar ik wat je schrijft is echt niet netjes.
Je zet een pony in die er van door gaat vanwege muziek "omdat hij nog zo jong is" dan laat je hem toch van te voren al wennen aan harde muziek? Sorry hoor maar dan ook nog tegen een ander zeggen dat je nooit iets goed doet in hun ogen omdat JIJ het verkeerd heb ingeschat?! Dat is echt een beetje apart.
Ymor schreef:Indi_Vito schreef:Wauw mensen ik ben zo flabbergasted mijn schoonouders zijn aangehouden op verdenking van zakkenrollenze liepen met een hond en mijn schoonmoeder zit in een scootmobiel?? Serieusly we moeten nu de hond ophalen op het politie bureau...
Hahahhaa grap van de eeuw!!
Mandyy schreef:Oh ik dacht dat je schoonouders al terug waren.
Niet helemaal scherp. Was vanochtend 6 uur thuis van Schiphol en niet meer geslapen.
Maar dit moet voelen als een slechte droom! Machteloze situatie zo..