Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
die moet ik steeds goed voeren. Niet dat hij mager is. Dat mag niet. Maar gewoon niet 'gevuld'. Hij wordt niet snel te dik. Daar moet je al heel wat voor doen.
Ik ga dit jaar niet veel doen of laten doen qua training en voerschema, mijn hengst zal puur natuur verschijnen, vrees ik.
Ook moeten mijn merries binnenkort gaan bevallen en daar zal toch mijn grootste focus op gaan liggen.

BYS schreef:Wij komen (hopelijk) ook met hengst, eerst nog eventjes een testje afwachten voordat de koop volledig rond is![]()
Nieuwe jaargang, mini of kleine maat weet ik nog niet zeker maar verwacht minimaat aangezien hij op het oog net zo klein toont als onze Boy was en hij was mini.
ilse_89 schreef:BYS schreef:Wij komen (hopelijk) ook met hengst, eerst nog eventjes een testje afwachten voordat de koop volledig rond is![]()
Nieuwe jaargang, mini of kleine maat weet ik nog niet zeker maar verwacht minimaat aangezien hij op het oog net zo klein toont als onze Boy was en hij was mini.
Ooh ben erg benieuwd om welke hengst het gaat