Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
linda_gigant schreef:ik heb de HCA van Zamora overgenomen en ben er echt onwijs blij mee. Met de hulp van Ayla hebben we m al goed in balans gekregen. Hij vond de eerste keer wel apart om er voor te lopen normaal sleurt hij een vierwieler mee, heb t idee dat hij t nu wel erg prettig vind. Ik reed daarvoor wel eens met de HCA van Ayla maar een eigen is toch wel echt een luxe![]()
ik heb de bodywrap aan de ene kant met t klittenband aan het laagste ringetje van de singel zitten en dan achter zn billen langs en dan weer vast knopen aan t zelfde ringetje aan de andere kant
Prosecco schreef:linda_gigant schreef:ik heb de HCA van Zamora overgenomen en ben er echt onwijs blij mee. Met de hulp van Ayla hebben we m al goed in balans gekregen. Hij vond de eerste keer wel apart om er voor te lopen normaal sleurt hij een vierwieler mee, heb t idee dat hij t nu wel erg prettig vind. Ik reed daarvoor wel eens met de HCA van Ayla maar een eigen is toch wel echt een luxe![]()
ik heb de bodywrap aan de ene kant met t klittenband aan het laagste ringetje van de singel zitten en dan achter zn billen langs en dan weer vast knopen aan t zelfde ringetje aan de andere kant
Waar heb je die wrap vandaan en welke maat is dit?
sakvis schreef:Ik heb al 6 jaar een furminator en ik ben er nog steeds enorm blij mee. Ik heb dus de echte. We hebben sinds een jaar ook een neppe uit Amerika. Die doet het ook prima.
Lillian, ik vraag mij af hoe lang het borsttuig is van die site. Het blad ziet er zo kort uit. Wellicht kan het ook komen omdat de mensen een mini-shet borsttuig op de foto hebben gezet en je normaliter altijd full-tuigen op de internetafbeeldingen ziet.
Ik heb vroeger ook zo'n tuig gehad met touwstrengen en het stond mij bij dat ik ze in kon korten aan de kant van het borsttuig. Er zat een soort leren hoesje aan die kant vastgemaakt met een veter. Als ik dat ding opschoof dan kon ik de touwstukken iets korter of iets langer maken. Heb je dat al geprobeerd?
Daarbij, stel dat je nieuwe borsttuig iets korter is, dan hoeven je strengen wellicht heel niet korter dan 130 cm. In leren strengen kan de schoenmaker ook altijd extra gaatjes maken.
Claudia, vervelend dat het nog niet goed gaat met Misty.