Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

nou word ik nog zenuwachtiger
en desperado van Ramona komt ook, dat is ook niet niks haha! Maar dat er zo veel knappe paardjes mee doen is natuurlijk alleen maar een goed teken! De kwaliteit is hoog en dat komt het stamboek ten goede
belangrijkste is dat ze allemaal gezond ter wereld komen!

sharon2013 schreef:Zeker, kwaliteit moet ook wel hoog liggen, je wilt immers met het fokken het ras verbeteren. Ik heb ook stiekem hoge verwachtingen van mijn jaarling, misschien dat ik die voor de enter/twenter keuring inschrijf aankomend jaar om te kijken hoe hij het doet. Dan nog even kijken of ik die in 2018 al naar de keuring meeneem, hij is van augustus dus even kijken of hij al dan mooi volwassen toont. En stiekem hoop ik dat ik van Jack een bruin veulen krijg, maar vanwege zijn ouders denk Ik dat hij zijn apaloosa kenmerken wel doorgeeft, ook leuk maar een mooie bruine wil ik ook wel in mijn stallen hebben ooitbelangrijkste is dat ze allemaal gezond ter wereld komen!
Luna2006 schreef:sharon2013 schreef:Zeker, kwaliteit moet ook wel hoog liggen, je wilt immers met het fokken het ras verbeteren. Ik heb ook stiekem hoge verwachtingen van mijn jaarling, misschien dat ik die voor de enter/twenter keuring inschrijf aankomend jaar om te kijken hoe hij het doet. Dan nog even kijken of ik die in 2018 al naar de keuring meeneem, hij is van augustus dus even kijken of hij al dan mooi volwassen toont. En stiekem hoop ik dat ik van Jack een bruin veulen krijg, maar vanwege zijn ouders denk Ik dat hij zijn apaloosa kenmerken wel doorgeeft, ook leuk maar een mooie bruine wil ik ook wel in mijn stallen hebben ooitbelangrijkste is dat ze allemaal gezond ter wereld komen!
Macho staat officieel als bruin in mijn merrie haar paspoort. Kan dus best een bruin veulen uit komen