Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Alleen Coletta is dikkig maar ik haal ze denk ik vandaag of morgen naar huis zodat ik Coletta ( en Arthur
) op rantsoen kan zetten en in een normale bak kan trainen
of draait het dan echt om de veulens? Ik vind het ook veel leuker om lekker met ze aan de slag te kunnen haha!
ben wel benieuwd!

. Ik heb er zoveel zin in, ben heel benieuwd.
Luna2006 schreef:Hier voer ik nu juist om ze dikker te krijgen. Als ze gezond dik zijn krijg je ze mooi strak tegen de keuring.
Muis moet voller op de rug dus voer haar nu heel veel luzerne en pulp en de buik gaat er vanzelf wel af.
Scheelt wel dat ze niet drachtig zijn natuurlijk
wel een goede conditie en wellicht wat overconditie, dan heb je een betere basis om ze wat strakker te krijgen voor de keuring, een schrale pony in conditie krijgen voor de keuring is een stuk moeilijker. En het was al eerder gezegd maar ik vind je appaloosa veulen ook schraal hoor, kan de ribben zien.

hahaha toch vind ik het wel grappig... Iedereen kan goed met elkaar, maar als we bij elkaar in de ring staan worden we ineens bloednerveus
Pff *zenuwen*
linda2008 schreef:hahaha toch vind ik het wel grappig... Iedereen kan goed met elkaar, maar als we bij elkaar in de ring staan worden we ineens bloednerveus
![]()
Ilse, volgens mij sta ik met mijn dikke drilpudding bij jouw strak afgetrainde merrie in de ring...Pff *zenuwen*
En bij Rowan, Annelies, Sebastopol... en ga zo maar door... ** HELP **