Kleurenklasse, bestgaand aangespannen en vrijheidsklasse.
Zullen alleen wel de dikste mini hebben ben ik bang haha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sappos schreef:Gefeliciteerd met Kjani Lobkehoorde van Tina idd dat ie naar jou gegaan was maar wist niet dat je op bokt zat. Kijk maar uit met Kjaan in de vrijheidsklasse
vorig jaar was dat niet zo'n succes
![]()
, super blij met Kjaan! Hij gaat zich gewoon gedragen hoor
, zeg het maar niet te hard
.
Hebben jullie jullie al een beetje voorbereid?
. Super blij met wanneer ik moet per rubriek, moet namelijk nog even de kunst gaan afkijken
. Voorbereiding is hier bagger, had gehoopt nog wat meer met Kjani te oefenen maar door het weer loopt dat een beetje in de soep. Udo is op wedstrijden altijd vraagtekens hoe het gaat; we zullen het zien. Kjani toch maar geschoren, ook i.v.m het weer. We hebben er iig veel zin in!
Ik ben benieuwd naar de Liberty, ik kom zeker kijken! Ik ben dan al klaar met mijn rubrieken, misschien loop je er wel in, gewoon lol hebben met je knol, meer kun/hoef je niet te doen.
Marley is een heuse knuffel en vind al die aandacht super. Heb denk ik bijna tot de middag om te kijken overal, na een rit van 3 uur eerst Marley ook eens de benen laten strekken.
Luna2006 schreef:Lol met de knol is het sowieso altijdMarley is een heuse knuffel en vind al die aandacht super. Heb denk ik bijna tot de middag om te kijken overal, na een rit van 3 uur eerst Marley ook eens de benen laten strekken.
Als je dus ergens een kleine blonde meid met een vosbonte merrie ziet wandelen, dat ben ik
Doe mee aan de loterij, zijn echt superprijzen!
3 UUR!?!
Dat is best lang rijden! Wij hoeven maar een uurtje rijden, wij willen daar graag zijn om 08.15 zijn.
(ik stel me dan trouwens voor als Charlotte
)Chardy schreef:Als je op Facebook vrienden bent met de NMPRS Zomershow dan staat de lijst online.![]()
![]()
![]()
Nog 8 dagen en dan is de NMPRS Zomershow![]()
Manda schreef:Chardy schreef:Als je op Facebook vrienden bent met de NMPRS Zomershow dan staat de lijst online.![]()
![]()
![]()
Nog 8 dagen en dan is de NMPRS Zomershow![]()
Ik ben geen vrienden, hoe laat begint de kleurenklasse appaloosa?
Ik heb niks voorbereid hihi, mijne staat al maanden 24/7 in het land, ik heb hem eergisteren wel geschoren en ik haal hem eerdaags op maar trainen enzo ga ik niet meer doen, ik ben al bijna 35 weken zwanger, ik vind het leuk nog een rondje mee te lopen met hem, hij heeft best een buik maar jammer dan, die heb ik ook![]()
![]()
Ach ja, dat zijn die van ons ook, 1tje is drachtig geweest en de andere is gewoon te dik haha.
Luna2006 schreef:Marley staat momenteel redelijk netjes, maar ga ze nog even longeren volgende week, dan trekt ze haar buik ook weer op. opzich zit ze op haar flanken nu netjes vol, iets wat ze nog mistte op mini's with spirit. Best moeilijk nog bij haar de perfecte conditie te vinden. Heb haar nog maar een half jaartje.
andere is echt te dik. Enkel marley is redelijk netjes op gewicht te houden heb ik de indruk. Mijn weides voeden zoveel en oma geeft ze graag 's avonds nog wat brokjes
Knolselder schreef:Heeee ik vind dit topic nu pas!
Ik kom ook. Waarschijnlijk met 5!!!! Paardjes, maar misschien dat ik er toch nog eentje thuislaat![]()
Ik zit in de jaarling merries met
2, 2-jarige merries met 1, senior hengsten met 2, 3 in effenkleurige, 1 in bonte, 4 in Vrijheidsklasse.
Ik ben beniewd hoe de dag gaat![]()
Is dat hun showdieet Sara?

ach we gaan voor de ervaring (voor mij dan! Haha)