Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jackytje schreef:Dan heeft die van mij toch luizen. Nu ook geschoren blijft hij jeuken.. Moet ik dan al mijn paarden behandelen? (Ik heb ook 2 Tinkers en nog een shet) Gelukkig heb ik Sarnacuran staan ivm ik het gebruik voor mijn Tinkers hun sokken. DA heeft het mij destijds gegeven. Ga hem niet wassen, maar gewoon verdunnen met water zoals hoort en hup in de plantenspuit..
. Als je nu scheert ontkom je op geen manier van een deken. Je trekt immers een flinke jas uit bij je pony en ik neem aan dat jij nu ook nog niet 24/7 in een bikini buiten zal willen lopen
.
S'nachts gaat zijn gevoerde regendeken op. Vorige keer had ik de indruk dat hij echt te warm had onder de fleecedeken én het regendeken. (Was dolgelukkig dat die dekens eraf waren) Dus nu maar zo. Als de temp dalen dit weekend ga ik s'nachts fleecje wel onder leggen en gewoon regendeken aan overdag.
.
. De afgelopen dagen mocht ze een paar uur zonder in de zon spelen.
Blitz22 schreef:Furminator snijd de vacht en haalt het dus niet echt weg want er blijft dan nog de haren in de haarzakjes zitten.