wat voor kleur word mijn shet?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Memere

Re: wat voor kleur word mijn shet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 17:25

Maar die zwarte vlek maakt niets uit, net zoals dat haar benen donkerder worden enzo..
je weet de kleur en ze zal ook niet veranderen naar bv een valk of zwart.

Je mag iets plaatsen, is je eigen topic maar meerwaarde heeft het niet aangezien je vraag was welke kleur ze kreeg en je het al duidelijk weet maar gewoon hoopt dat ze een 'speciaal' kleurtje krijgt. :)

MenM2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-14 17:50

Ik hoop ook niet dat ze een andere kleur krijgt. Vind dr mooi zoals ze is gelukkig :p. maarja kvroeg het omdat natuurlijk zwarte benen enzo kreeg. ik denk zelf ook dat ze gewopn zo blijft maar omdat vriendinnen zeiden dat ze misgien wel zwart werd wist ik het ook niet meer. Kben al blij als ze gewoon zo blijft :)

20Femke02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 17:54

Eleio schreef:
Vraag me af waarom je zo perse elke keer moet neerzetten van er is dit en dit te zien, terwijl je duidelijk ziet dat het een bruine zal worden met zwarte beentjes met een meelneusje ?

Het is niet zo dat ze een speciaal kleurtje zal krijgen, mocht je het zo graag willen denken.

Erg veel geduld zal je dus niet moeten hebben aangezien je de kleur zo ziet en ook zo zal blijven. :)

ze mag toch zelf dingen plaatsen als ze het wil
misschien komt er wel wat anders uit

want ik vind zelf wel dta ze beetje verandert van lkeur hoor

MenM2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-14 17:56

Nee ik denk ook dat ze bruin blijft hoor vond het alleeb raar dat ze dus zwarte benen kreeg. maar heb even gezocht en dr zijn dus mega veel ponys bruin met zwarte benen haha

20Femke02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 17:59

oke kan wel
als idereen het zeg