Persoonlijk vond ik dat je Jet iets minder op had moeten jagen

Dacht ook wel dat ik een plaats had maar de geplaatste paardjes waren niet degenen die netjes kwamen maar de verfijnde dieren. An sich niets mis mee...in een kwaliteitsklasse

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sophie_mini schreef:in de liberty wordt er volgens scoreblad NIET naar type gekeken! Er worden punten gegeven op beweging, uitstraling en gemak waarmee paard terug genomen wordt. Elk op 20 punten, dus gelijke waardering. Het is dus combi van makkelijk kunnen terugnemen en hoog showgehalte met veel beweging (draf). Uiteraard blijft dit jurysport, en kan je smaak en voorkeur van jury nooit helemaal uitschakelen ...
Bassenqua schreef:Sophie_mini schreef:in de liberty wordt er volgens scoreblad NIET naar type gekeken! Er worden punten gegeven op beweging, uitstraling en gemak waarmee paard terug genomen wordt. Elk op 20 punten, dus gelijke waardering. Het is dus combi van makkelijk kunnen terugnemen en hoog showgehalte met veel beweging (draf). Uiteraard blijft dit jurysport, en kan je smaak en voorkeur van jury nooit helemaal uitschakelen ...
Is niet als negatief commentaar bedoelt maar ben het wel met Sappos eens en dan vooral over het stuk waarop de paardjes terug genomen werden. Zo liep er ook een jonge merrie in de Liberty, twee meisjes brachten haar voor, gingen beide op de hurken zitten en ze kwam direct naar ze toe, grandioos om te zien en idd hetzelfde met Nelson, vind dit zo super. Had ook zeker verwacht dat ze bij de plaatsing zouden zitten. Wat mij betreft mogen ze hier zelfs extra punten aan hangen.
Annebet_ schreef:Zo had ik er 2Dus wel terecht dat ik er met geen van beide bijzat!
Op zich goed dat ze zich redelijk goed lieten vangen, maar daar mag het natuurlijk niet alleen van afhangen.
Het viel mij trouwens op dat er heel wat paarden waren die bijna alleen maar een galop lieten zien. Ze hadden allemaal net iets teveel plezier
Diana, het was trouwens fijn om eens met je gesproken te hebben