Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
RosiePosie schreef:IN dit hele verhaal is er maar 1 punt dat ik niet begrijp. Als die paardjes alleen handelswaar zijn voor Gea, waarom verwaarloost ze ze dan? Ze zal ze waarschijnlijk met verlies moeten verkopen.
Overigens vind ik het prima dat foute handelaars en verwaarlozers aan de schandpaal genageld worden; mensen die van plan zijn hun paardjes aan zo iemand te verkopen, zijn dan tenminste gewaarschuwd.
Uiteraard moet er wel bewijs zijn voor de aantijgingen, maar in dit geval lijkt me dat wel duidelijk.
quera schreef:RosiePosie schreef:IN dit hele verhaal is er maar 1 punt dat ik niet begrijp. Als die paardjes alleen handelswaar zijn voor Gea, waarom verwaarloost ze ze dan? Ze zal ze waarschijnlijk met verlies moeten verkopen.
Overigens vind ik het prima dat foute handelaars en verwaarlozers aan de schandpaal genageld worden; mensen die van plan zijn hun paardjes aan zo iemand te verkopen, zijn dan tenminste gewaarschuwd.
Uiteraard moet er wel bewijs zijn voor de aantijgingen, maar in dit geval lijkt me dat wel duidelijk.
Omdat er altijd paardenliefhebbers zulke stumpers wil kopen
jolandje schreef:rosieposie dat snap ik ook niet, als je toch paardjes koopt, en wilt ze weer verkopen, dan zorg je toch dat ze er prima uitzien? IK kan er maar één verklaring voor vinden, gea is niet goed bij haar hoofd