hoeveel dekgeld kun je max. vragen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 20:59

je hebt groot gelijk, geef hem een kans :j

Jazen

Re: hoeveel dekgeld kun je max. vragen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-12 21:07

en als hij afgekeurd wordt en zichzelf in de weg zit wordt hij gecastreerd en als hij zo braaf blijft blijf hij hengst maar gaat hij geen merrie's dekken .

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 21:13

Jazen schreef:
ik kan daar wel tegen ,maar niet als ik zeg dat hij gekeurd zal worden en jullie er op blijven doordringen ...
niet fokken met papierloze dieren ,...
hij heeft papieren ,zijn hele stamboom is bekent en hij zal gekeurd worden .
is dit nu zo moeilijk te verstaan ?

Ik geloof dat ik een hele nette reactie heb neergezet.. maar van zulke reacties krijg ik wel kriebels >;)

Als je uberhaupt je hengst nodig hebt om centjes voor je merrie bij elkaar te krijgen .. zou ik ook alvast beginnen met sparen om hem ggk te krijgen. ;)

amsterdam_30

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 21:54

Geloof dat de ts nog steeds denkt dat mensen op ieder goedgekeurd shetten hengstje zitten te wachten om voor de fok te kunnen gebruiken en dat met een simpel goedgekeurd hengstje geen sprake is van enkel vermeerderen.
Ach.. Lekker in die waan laten zou ik zeggen.
De manier van reageren vind ik ook behoorlijk puberaal. Ooh wacht.. De ts is ook nog een puber. Dan mag dat natuurlijk :+

Jammer verder dat mensen beginnen over gelukkige papierloze dieren.
Absoluut niet relevant uiteraard..

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 21:58

Bulkl_kieta schreef:
Nanne schreef:
Hahahahaha! _O-

Dat is wel de mooiste typfout die ik ooit gemaakt heb zeg. :')

Ik heb zelf ook niks tegen papierloze dieren, wel tegen vermeerderen. Met fokken hoor je te verbeteren en niet gewoon lukraak voor je eigen gerief maar wat te doen. :n

Bulkl_kieta, ik zou het op prijs stellen dat je stopt mij te PB'en. De reden dat ik alleen smileys terug stuur is omdat ik totaal geen zin heb om mijn energie er in te steken. Ik heb mijn mening, jij de jouwe. Prima, maar ga mij niet bestoken met berichtjes hoe gelukkig de papierloze veulens van jouw papierloze hengst zijn en vervolgens zeggen dat dat de waarheid is.

Je bent volgens je profiel 21 jaar, gedraag je daar dan ook naar.

ze zijn ook gelukkig dus het is de waarheid klaar.
als je daar niet tegen kan...

Kan je nou alsjeblieft ophouden?

Ze zullen gerust gelukkig zijn, al kunnen wij dat als mens nooit voor zeker zeggen.
Daar gaat het hier overigens ook niet om.

En frankly my dear, het boeit mij niet.

Maar gezien jij zo graag wil horen dat jouw gedachten de waarheid zijn en ik daar niet aan toe zal geven omdat het simpelweg niet zo is ga ik dit topic ontstippen.

TS,

Heel goed dat je jezelf er in gaat verdiepen. Ik zou zeggen ga zoveel mogelijk info inwinnen en lekker sparen voor de keuring. :j

Bulkl_kieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 14:03

sorry maar geen 1 paard heeft 100% kans op een gelukkig leven papier of geen papier

amsterdam_30

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 14:25

Bulkl_kieta schreef:
sorry maar geen 1 paard heeft 100% kans op een gelukkig leven papier of geen papier

Niet relevant en aan de hand van je reacties zou ik bijna gaan denken dat je 12 bent... :o

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 14:40

Bulkl_kieta schreef:

een mens wel dan? of een hond? kip? varken? koe? enz......

Bulkl_kieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 14:47

nee daarom juist

Bulkl_kieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 14:48

amsterdam_30 schreef:
Bulkl_kieta schreef:

Niet relevant en aan de hand van je reacties zou ik bijna gaan denken dat je 12 bent... :o

EN JIJ EEN MENS

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 16:06

Ehm Bulkl_kieta ik geloof dat je je standpunt wel aardig duidelijk hebt gemaakt, maar accepteer ook dat niet iedereen diezelfde mening met jouw deelt :)

breggel1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 20:30

medebokkers ik zou oppassen met reageren op het commentaar van Bulkl_kieta ze gaat je daarna nam met 10000000 enden pbs bestoken over dat je je paard mishandeld schelden etc etc :D

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 20:32

Ik heb anders nog niks ontvangen :D Zal bij deze ook vast zeggen dat dat niet helpt. Mijn pony's zijn het gelukkigst van allemaal 8-)

Bulkl_kieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 20:47

breggel1982 schreef:
medebokkers ik zou oppassen met reageren op het commentaar van Bulkl_kieta ze gaat je daarna nam met 10000000 enden pbs bestoken over dat je je paard mishandeld schelden etc etc :D

omg wat een onzin dat ik zeg dat je paarden mishandeld?

breggel1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 20:57

za ik je pbs dan even over typen en op het topic plaatsen ?!

die van mij is doodongelukkig kan nam niet aan een touw lopen en word niks mee gedaan , hij loopt de hele dag alleen maar met zijn vriend de
welsh in de wei te lantefanten maar ja het was de keus of de tartaartjes in ( want die van mij zijn nam ook van die nutteloze fokprodukten zelfs met papier en stonden in de rij te wachten om tartaartje te worden ) of bij mij in de wei lantefanten Het is ware dierenmishandeling ! want dit betekend dus dat ze daardoor heeeel veeel stress ondervinden tijdens de bezoekjes van da ta en t geven van wormen kuren en dat is dus pure dierenmishandeling t moet volgens mij niet gekker worden 8)7

amsterdam_30

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 21:06

Ik ga temmen Bulkl_kieta, je gaat nu echt te ver..
Houd ajb eens op met vreselijk kinderachtig zijn en de sfeer te verpesten.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 21:46

meelezer die het wel een beetje met bulkl_kieta eens is, want er is geen antwoord op de vraag gekomen behalve dat ze het diertje beter kan keuren en een site en voor de rest werd er gesproken over shetjes die bij de slacht terecht komen terwijl het gaat om een MINI-APPALOOSA, dat is toch wat anders dan een shetje...

Bikkelshet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 22:22

Jeetje is het altijd zo gezellig hier op bokt? :=

Jazen nou zal niet in herhaling vallen met laten keuren, vanaf dan zal je moeten kijken wat je er voor kan krijgen. Ik denk als hij helemaal goed gekeurt word voor dekhengst 100 a 150 euro maby 200?
IK zal zeggen geniet zoiezo lekker van hem :+: want hij ziet er om van te genieten uit. :~
Verder zal ik me niet druk maken om de rest van de bepaalde bokkers die denken dat ze het allemaal zo goed weten.
Veel succes en plezier en we horen vast wel in de toekomst nog wat van je als je hem gekeurt heb :)

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 22:39

TS top dat je met hem naar de keuring gaat! Ik hoop op een mooie premie, zal hem volgend jaar vast wel voorbij zien komen! Als je een serieuze vraag hebt over het voorbereiden kan je pb-en

Jazen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-12 23:48

Sappos schreef:
TS top dat je met hem naar de keuring gaat! Ik hoop op een mooie premie, zal hem volgend jaar vast wel voorbij zien komen! Als je een serieuze vraag hebt over het voorbereiden kan je pb-en

ik zal je zeker nog een pb'tje sturen !

Jazen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-12 23:49

Bikkelshet schreef:
Jeetje is het altijd zo gezellig hier op bokt? :=

Jazen nou zal niet in herhaling vallen met laten keuren, vanaf dan zal je moeten kijken wat je er voor kan krijgen. Ik denk als hij helemaal goed gekeurt word voor dekhengst 100 a 150 euro maby 200?
IK zal zeggen geniet zoiezo lekker van hem :+: want hij ziet er om van te genieten uit. :~
Verder zal ik me niet druk maken om de rest van de bepaalde bokkers die denken dat ze het allemaal zo goed weten.
Veel succes en plezier en we horen vast wel in de toekomst nog wat van je als je hem gekeurt heb :)

bedankt ! :D
je zal zeker nog wat van me horen !

cariena1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 09:25

Onze shethengst(ooit goedgekeurd geweest, en inmiddels overleden) heeft ook merries gedekt met en zonder papieren en allemaal goed terrecht gekomen! HIj heette Thorwald van het Hof

Jazen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-12 13:11

volgens mij kan hij pas volgend jaar gekeurd worden bij NAS ,want de stamboek opnamen zijn al voorbij .

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 00:30

Moderatoropmerking:
Slotje voor overleg