Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jazen schreef:ik kan daar wel tegen ,maar niet als ik zeg dat hij gekeurd zal worden en jullie er op blijven doordringen ...
niet fokken met papierloze dieren ,...
hij heeft papieren ,zijn hele stamboom is bekent en hij zal gekeurd worden .
is dit nu zo moeilijk te verstaan ?

Bulkl_kieta schreef:Nanne schreef:Hahahahaha!
Dat is wel de mooiste typfout die ik ooit gemaakt heb zeg.
Ik heb zelf ook niks tegen papierloze dieren, wel tegen vermeerderen. Met fokken hoor je te verbeteren en niet gewoon lukraak voor je eigen gerief maar wat te doen.
Bulkl_kieta, ik zou het op prijs stellen dat je stopt mij te PB'en. De reden dat ik alleen smileys terug stuur is omdat ik totaal geen zin heb om mijn energie er in te steken. Ik heb mijn mening, jij de jouwe. Prima, maar ga mij niet bestoken met berichtjes hoe gelukkig de papierloze veulens van jouw papierloze hengst zijn en vervolgens zeggen dat dat de waarheid is.
Je bent volgens je profiel 21 jaar, gedraag je daar dan ook naar.
ze zijn ook gelukkig dus het is de waarheid klaar.
als je daar niet tegen kan...
Zal bij deze ook vast zeggen dat dat niet helpt. Mijn pony's zijn het gelukkigst van allemaal
want hij ziet er om van te genieten uit.
Bikkelshet schreef:Jeetje is het altijd zo gezellig hier op bokt?![]()
Jazen nou zal niet in herhaling vallen met laten keuren, vanaf dan zal je moeten kijken wat je er voor kan krijgen. Ik denk als hij helemaal goed gekeurt word voor dekhengst 100 a 150 euro maby 200?
IK zal zeggen geniet zoiezo lekker van hemwant hij ziet er om van te genieten uit.
![]()
Verder zal ik me niet druk maken om de rest van de bepaalde bokkers die denken dat ze het allemaal zo goed weten.
Veel succes en plezier en we horen vast wel in de toekomst nog wat van je als je hem gekeurt heb![]()