Tum-Tum: 450 euro. Mooi getekend, mooie maat, goed doorgereden voor de wagen Rivaldo: 450 euro. “ “ “ “ “ “ “ “ “ Charlot: 250 euro. Leuk getekend. Stokmaat? Ulli: 450 euro. Leuke kleur en tekening. Goed beleerd en bereden. Danielle: 250 euro
Anoniem
Geplaatst: 19-10-11 16:27
@calice, 500,-
LoveMickey
Geplaatst: 21-10-11 09:42
Tum-Tum:
Supermooi beestje! €350,-
Rivaldo:
Ook een superleuk beestje, maar spreekt mij minder aan als Tum-Tum: €300,-
Charlot:
Leuk beestje, helaas nog jong en aan de kleine kant! (Die manen!! ) :€200,-
Mag die van mij ook weer komen??
Naam: Mickey van het Robbenest Leeftijd: 5 jaartjes jong Geslacht: Neee,, gelukkig niet! Nee, grapje. Het is een ruin Stokmaat: Iets te groot, maar hij staat wel ingeschreven bij het stamboek. Hij is 1,13 meter. Niveau: Ik train hem nu op L2 niveau! Hij kent wel hogere oefeningen. schouderbinnen/buitenwaarts, vliegende galopwissels etc. Vader: Ronald van de Leurshof Moeder: Dendy van het Robbenest (Nederlands kampioen enkelsan geweest) Verder:
Mickey loopt ook nog voor de kar en kent de spaanse pas! Hij is heel betrouwbaar en verkeersmak. Hij heeft afentoe nog wel zijn streken, zoals door de bak vliegen, omdat hij een hond ziet ofzo. Met jonge kinderen doet hij dit niet. Enorm kindvriendelijke pony dus! Hij is erg werkwillig en leert dus erg snel. Als je hem iets aanleert kent hij het vrij snel en kan dit na enige oefening ook erg goed uitvoeren
Uli : 450 euro --> mooi kleurtje , staat voor de sulky en bereden , papieren Danielle van de Kleibergsestraat. : 250 euro --> super mooi en grote maat , papieren (verder taxeer ik gewoon zo hoog voor haar omdat ik haar echt beeldschoon vind!!! ) Mickey van het Robbenest : 600 euro --> mooi , jong , goed bereden
Mickey: 450 euro, leuke kinderpony en leuke menpony
0kayleigh0
Geplaatst: 26-10-11 20:06
nu die van mij!! Naam: Julie Leeftijd: 3,5 jaar Geslacht: merrietje Stokmaat: 95-100 cm Niveau: -->kan aan de hand stappen , draven en springen -->kan op straat wandelen (3x gedaan en 1x verschoten van een hele grote vrachtwagen waar ze bakken drank uitladen) -->blijft braaf staan bij het borstelen , vlechtjes maken enz. --> heeft al enkele keren een zadel opgehad (singel was te groot dus niet mee gereden!) -->klein broertje kon er rondjes mee stappen (halstertje en zonder zadel) Vader: onbekend Moeder: onbekend Verder: -->drachtig van een hengst met hele lange manen , een hele mooie! (bevalt binnenkort) -->heeft vorig jaar geschuurd
Laatst bijgewerkt door louiisie op 26-10-11 20:47, in het totaal 1 keer bewerkt
0kayleigh0
Geplaatst: 26-10-11 20:44
dacht ik eigenlijk ook al... alhoewel ik nu begin te twijfelen of de hengst geen papieren had wat de echte naam van de hengst is weet ik eigenlijk ook niet --> de hengst is door de dierenarts aangeraden