Blaze afgelopen week op de foto gezet, ik was niet alleen verbaasd hoe goed hij eruit zag maar ook hoe ontzettend volwassen hij is geworden, een jaar geleden kon hij nog makkelijk als twenter door (hij is nu bijna 4) Voor Blaze dus dezelfde hoop, hij is heel fijn om mee te werken maar ook gewoon een goede opgevoede hengst. Nelson tja blijft Nelson...ik wil nog een keer dat oranje lintje te pakken krijgen en dan is het voor mij goed..
Foss
Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-11 23:28
Ben benieuwd Sabine wat Blaze gaat doen op de keuring het is een totaal ander paard als vorig jaar het lijkt wel of je aan alle kanten aan hem heb zitten trekken er is meer model ingekomen.
Vorig jaar was het echt nog zo'n pupje en vond ik hem mentaal nog te jong om aan het werk te gaan, terwijl 1 maand jongere Feem daar van het voorjaar al heel erg aan toe was. Maar nee Blaze bleef klein. Nu hij gedekt heeft en wel lekker voor de wagen gereden wordt wordt hij langzaamaan wat meer volwassen.
Foss
Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-11 15:53
Jordy was hetzelfde, afgelopen jaar ook laten dekken en nu begint het van een jongetje een man te worden.
Heb ik zeker fout gekeken maar het zijn er nog een hoop ze krijgen het druk ben benieuwd wat er allemaal komt kijk al uit naar het boekje heerlijk in neuzen.
Is de lijst ook ergens te vinden op internet of alleen via boekjes bij de mensen thuis?! Ben nieuwsgierig
stal_HD
Geplaatst: 25-03-11 21:33
Ja ik wil ook de catalogus thuis krijgen. Ben zo nieuwsgierig!!!
flyer
Geplaatst: 26-03-11 13:05
Ik heb de catalogus binnen!
sandra3235
Geplaatst: 26-03-11 13:16
Ik ook
Alleen Wynn staat verkeerd bij de nieuwe jaargang(en ja ik had hem goed opgegeven) ik ga maar even bellen maandag....en hij is nog steeds een bruin pintoloosa
Foss
Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-11 20:05
Ik zag Wynn staan arme kerel moet hij weer terug in zijn kleuter tijd.
Ik heb nummer 53 en 177 zit gezellig samen met Sabine.