Want als CM niet meer doet, hoef ik ook niet meer te betalen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DeEiken schreef:Cowboy Magic ga ik kopenHoelang doe je met een flesje? Het is wel duur
NHevaVD schreef:Flip heeft nu ook van die stront-dreadlocks in zijn staartWassen gaat nu niet, véélste koud.. hopelijk krijg ik het er nog uit!
DeEiken schreef:Cowboy Magic ga ik kopenHoelang doe je met een flesje? Het is wel duur
Puchje schreef:NHevaVD schreef:Flip heeft nu ook van die stront-dreadlocks in zijn staartWassen gaat nu niet, véélste koud.. hopelijk krijg ik het er nog uit!
En als je er een emmer onderhangt?
Zo heb ik het laatst met Nigel ook gedaan met -3![]()
Het móest echt, hij had zo'n last van de luizen in zn staarttop..
Gewoon warm water mee naar de wei, en daar emmers mee gevuld, ging eigenlijk heel goed!
Puchje schreef:Nou, de oranje Equishine is hier verboden hoor! Ik vind dat zo'n rotspul, z'n manen breken er super snel vanaf. Voor z'n lichaam gebruik ik het wel, meer om het vuilafstotend te maken voor een wedstrijdVooral zn staart en achterbenen (schijterd op de trailer
)
Voor Zep:
Heb je wel eens een Furminator geprobeerd? Ik heb er hele lovende verhalen over gehoord!
Wat ook wel eens wil helpen is om een kuurtje Trias Omega te geven aan het begin van het voorjaar, als ze gaan ruien.
Dan laten de haren makkelijker los