NSPS Hengstenkeuring

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marive

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 13:31

Zo, was een leuke maar vooral lange dag gister. Ik was er om half 5 uit en gisteravond om 12 uur hadden alle pony''s thuis eten en kon ik naar bed :+ Op de heenweg was het trouwens nog heel goed te doen, terugweg was heel slecht. Wij gingen natuurlijk ook laat terug (20.40u), want we hadden eerst nog buffet. Uiteindelijk hebben we 3 uur over de terugweg gedaan.

Thijmen vond het allemaal heel spannend en het ging dus ook niet heel geweldig. Rijder + groom waren ook behoorlijk zenuwachtig, dus dat helpt nou ook niet echt, maar hij heeft wel een paar mooie stukken laten zien. Hij was er gewoon te vaak uit en dat was wel jammer maarja, volgend jaar beter :)

Wonderboy heb ik in de pauze gezien (toen liep ie in de ring toch?), en verder vlak voor zn rubriek. Vond hem er wel mooi uitzien hoor :)
Verder heb ik eigenlijk niemand van jullie gezien, ja Ciska wel, en misschien Fleur ook wel eigenlijk.. Wie was degene die in de pauze aant filmen was?

Fleur1977

Re: NSPS Hengstenkeuring

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 15:50

Mr. Marengo vond het ook spannend hoor, daarom liep hij eerst ook zo te stuiteren denk ik. Het was ook jammer dat jullie nergens konden losrijden en zo vanuit het niets die hal in moesten maar ja. Ik was zo trots op Marengo want zeker op het laatst had hij het echt keurig gedaan. Volgend jaar maar weer!

Haha, degene die in de pauze aan het filmen was was ik inderdaad. Ik heb jou niet gezien maar weet ook niet hoe je er uit ziet. Dacht eerst dat jij met Thijmen reed maar dat was toch niet zo hoorde ik later van Ciska.

Gelukkig zijn jullie ook veilig weer thuisgekomen. Was het nog gezellig aan het buffet??

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 16:00

Ik ben erg nieuwschierig naar Marengo foto's ;).

Ik ben nu pas net thuis, heb nog maar een nachtje bij Marieke gelogeerd. Alleen m'n trailer staat nog in Drente, die moet ik later nog ophalen.

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-10 16:06

waar blijft de uitslag :P

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 16:15

ja, sorry, was sporten
1e xander van de axelse buitenweg
1e yankee van stal ankeveen
1e zegmar van de zandkamp
1e Zico van de kuieprij
1e yoran van axzent
1e atent van wegdam
1e antoine de boullion
1e allegro vd belschuur
1e alex van de ponyhoeve
1e whinning mood van de toom
1e wahtamin van de uitweg
1e wulfert van de grote woerd
1e walter van het kleine weitje
mennen:
1e pascal van stal westerwolde

beste 3 jarige allegro vd belschuur
beste 4 jarige Yankee van stal ankeveen
mini: Whinning mood van de toom
klein:Richard van de kleine steeg
midden: Skerry v Geldersoord
grote: Plesman van veldzicht
algemeen: Richard van de kleine steeg
ere: Up to date of shetlane

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 16:15

dit zijn de kopnummers

Fleur1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 16:20

He, vind het toch jammer dat ik er uiteindelijk zo weinig van heb gezien maar dat heb je als je pony's meehebt he? Maar ik had graag nog even bij jullie gezeten Femke, echt jammer. Arianne heeft trouwens echt supermooi gefilmd hoor, daar was ik echt blij om!

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 16:21

je kunt niet alles tegelijk Marieke, het was ook leuk dat jullie meededen! Mooi dat ze goed heeft gefilmd, leuk om terug te zien he!

Marive

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 16:29

Fleur1977 schreef:
Haha, degene die in de pauze aan het filmen was was ik inderdaad. Ik heb jou niet gezien maar weet ook niet hoe je er uit ziet. Dacht eerst dat jij met Thijmen reed maar dat was toch niet zo hoorde ik later van Ciska.

Gelukkig zijn jullie ook veilig weer thuisgekomen. Was het nog gezellig aan het buffet??

Nee, het was mn zus die reed ;) Ik stond in de pauze bij de achterste ingang/uitgang van de ring ;) Buffet was op zich wel leuk, moesten alleen wel lang wachten en ik wilde graag naar huis dus dat was wat minder.

Femke, waar zat jij ergens?

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 16:37

Ik zat op de tribune naast Arianne en achter de familie Termeer

Marive

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 16:41

Hmm, op de kleine dan? Aan welke kant van het vip-gedeelte? Ik ben waarschijnlijk gewoon langs je gelopen..

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 16:46

uhm, ik zat pal achter Leontien

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 16:47

In het boekje stond dat jij lintenmeisje was, was dat ook zo?dan weet ik WEL wie je bent. Ik had de eerste dag een pet op, 2e dag los/krullen

Arianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 18:05

Zo, ook weer terug van twee lange, maar superleuke dagen! Genoten van veel hengsten, maar de drie- en vierjarigen vielen me jammer genoeg erg tegen. Ik vond dat ze bij de driejarigen veel te veel 1e premies gaven, maar heeee, wie ben ik? :o Beste stuurlui staan aan wal hè? Wonderboy was wat druk, maar hele goede stukken ertussen. Ik heb gewoon van hem genoten. Jammer dat Thijmen en Marengo niet super uit de verf kwamen in het tuig zoals gehoopt, maar ze liepen er toch maar mooi dapper tussen! En we zeggen gewoon; sportieve revanche in 2011!!!

Up to Date was meer dan terecht als erekampioen, wat jullie?! Wat was 'ie mooi; nog beter dan vorig jaar! Kwijl...

Marive

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 19:03

Arvanti_haf schreef:
In het boekje stond dat jij lintenmeisje was, was dat ook zo?dan weet ik WEL wie je bent. Ik had de eerste dag een pet op, 2e dag los/krullen

Euhm nee ook niet, dat was mn andere zus :P Die heet Marieke, dus vandaar ;) Haha, ik weet ook niet waar Leontien zat eigenlijk, heb de meeste tijd in de pr-wagen gezeten en een beetje heen en weer gelopen. Ik heb wel 1 hele rubriek gezien, en verder een beetje af en toe een pony. Volgende keer gaat het vast lukken om te ontdekken wie je bent :+

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 19:05

Haha, ja, vast! Ik ben ook niet in het strodorp geweest, shame on me!

Marive

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 19:07

Tsss hoe durf je! (zoveel was er ook niet aan hoor O:) )

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 19:27

ik was er geweest in december, en ik heb toch geen paardenspul in dat maatje nodig, en anders kost het je toch maar geld, en dan kun je daar beter wegblijven ;)

Yvette12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 11:42

Arianne schreef:
Zo, ook weer terug van twee lange, maar superleuke dagen! Genoten van veel hengsten, maar de drie- en vierjarigen vielen me jammer genoeg erg tegen. Ik vond dat ze bij de driejarigen veel te veel 1e premies gaven, maar heeee, wie ben ik? :o Beste stuurlui staan aan wal hè? Wonderboy was wat druk, maar hele goede stukken ertussen. Ik heb gewoon van hem genoten. Jammer dat Thijmen en Marengo niet super uit de verf kwamen in het tuig zoals gehoopt, maar ze liepen er toch maar mooi dapper tussen! En we zeggen gewoon; sportieve revanche in 2011!!!

Up to Date was meer dan terecht als erekampioen, wat jullie?! Wat was 'ie mooi; nog beter dan vorig jaar! Kwijl...

Waren supergezellige dagen en slotbuffet was erg gezellig!
Idd, veel te veel eerste premies bij de driejarige. Zullen er een paar volgend jaar zeker een tweede krijgen. Ik had eigenlijk gedacht dat Richard ook Erekampioen zou worden. Persoonlijk vond Up to Date vorig jaar er beter voor staan dan dit jaar. Maar het is een hele mooie hengst.

Voor de rest ben ik blij met de prestatie van 'onze' hengsten.

Arianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 11:55

Dat zou ik ook zijn Yvette; alles hoog geklasseerd en ook nog met 1e premie én een kampioen uit jullie hengst. Wat wil je nog meer!?? Gefeliciteerd hoor, echt TOP!

Mmm, ik vond Up to Date juist mooier dan vorig jaar, haha. Ach, ieder zijn mening toch? Richard was ook prachtig, zou ik graag nog eens gebruiken....

Yvette12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 12:21

Arianne schreef:
Dat zou ik ook zijn Yvette; alles hoog geklasseerd en ook nog met 1e premie én een kampioen uit jullie hengst. Wat wil je nog meer!?? Gefeliciteerd hoor, echt TOP!

Mmm, ik vond Up to Date juist mooier dan vorig jaar, haha. Ach, ieder zijn mening toch? Richard was ook prachtig, zou ik graag nog eens gebruiken....

Ja, echt top! Dank je wel!
Dat is denk ook smaakkwestie ;)

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-10 15:17

Yvette dubbel gefeliciteerd he!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 15:54

Gefeliciteer Yvette :), met de resultaten en met je verjaardag ;).

Wie heeft er nog foto's gemaakt van het tuigen? Ik heb me zelf nog helemaal niet terug gezien op de foto helaas.

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 16:05

Leontien! Ik heb alleen zitten kijken. Kheb verder weinig mensen met fototoestellen gezien.
Yvette gefeliciteerd ja, wel dubbelop dit jaar, leuk joh!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 16:45

Staat nog niets van het tuigen op.
Heb wel veel geflits gezien onderweg, maar als ik rij kan de wereld in storten en heb ik dat amper door ;).