Op de heenweg was het trouwens nog heel goed te doen, terugweg was heel slecht. Wij gingen natuurlijk ook laat terug (20.40u), want we hadden eerst nog buffet. Uiteindelijk hebben we 3 uur over de terugweg gedaan.Thijmen vond het allemaal heel spannend en het ging dus ook niet heel geweldig. Rijder + groom waren ook behoorlijk zenuwachtig, dus dat helpt nou ook niet echt, maar hij heeft wel een paar mooie stukken laten zien. Hij was er gewoon te vaak uit en dat was wel jammer maarja, volgend jaar beter

Wonderboy heb ik in de pauze gezien (toen liep ie in de ring toch?), en verder vlak voor zn rubriek. Vond hem er wel mooi uitzien hoor
Verder heb ik eigenlijk niemand van jullie gezien, ja Ciska wel, en misschien Fleur ook wel eigenlijk.. Wie was degene die in de pauze aant filmen was?
.
Beste stuurlui staan aan wal hè? Wonderboy was wat druk, maar hele goede stukken ertussen. Ik heb gewoon van hem genoten. Jammer dat Thijmen en Marengo niet super uit de verf kwamen in het tuig zoals gehoopt, maar ze liepen er toch maar mooi dapper tussen! En we zeggen gewoon; sportieve revanche in 2011!!!
)