Jammer dat je niet kunt. Het is elke keer in Maren-Kessel, gewone een vaste plek. Waarschijnlijk zal het wel weer het eerste weekend van april zijn, maar de exacte datum is nog niet bekend. Dit komt op de site van het nsps te staan
Diel_zor: dank je voor de info, ik zal april zoveel mogelijk de weekenden vrij houden tot ik de datum weet, wil graag eerst kijken, dan weet ik waar ik met mn shet aan begin hihi. veel succes en plezier voor allen
omdat dat de enige 'kleurslag' is die niet bij het stamboek wordt toegelaten en daarom dus ook niet op de indoor (nogmaals, nagevraagd bij de organisatie)
ah zo ok. toch zie je ze wel regelmatig shetty appies. maar dus niet officieel een shet kleur.
ik zelf heb een vrij stevige shet, mag je dan mee doen of moeten ze echt super getrainend gebouwd zijn?
misschien domme vraag maar ik wil hier zoveel mogelijk over weten
Keet
Geplaatst: 27-10-09 16:54
die van mij is ook niet super getraind gebouwd en mag ook gewoon meedoen (alleen die van mij heeft wel papieren)
shet appies bestaan niet, minimaat NAS ponys wel En tja als je shetten en NAS ponys gaat kruisen kunnen ze stippen krijgen, maar mag niet binnen het stamboek. Stippels hebben hun eigen stamboek dus
ah beetje discriminatie onder de ponys hihi. lijkt me wel leuk te zien al die stippies bij elkaar. is die dag ook hetzelfde alleen dan toegestaan voor appys?
Anke
Geplaatst: 02-11-09 07:26
Nee die dag is meer als een standaard wedstrijd (dressuur). Je kunt ohz twee dressuurproeven starten en ook met de wagen. Tevens is er een rubriek bestgaand oof weer voor het mennen en het rijden.