Premiekeuring Dalen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Fleur1977

Re: Premiekeuring Dalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 21:59

hee Femke, wat vervelend zeg... heel veel sterkte en doe maar rustig aan! En dan zien we je hopelijk weer in Dalen he?

Annemarie... wat Lisette zegt, je kent je pony's vaak niet weer in de baan voor het echt hoor. Ik heb er bij die zijn superbraaf maar in de ring lopen ze alleen maar op hun achterbenen, je weet niet wat je ziet, je kent ze niet meer dus dat komt vast wel goed.

Ik kies zelf trouwens altijd voor witte leren halstertjes, die vind ik toch het mooist staan. Verder gewoon alles vragen wat je wilt weten hoor!! Als we kunnen antwoorden is dat toch gewoon mooi? Is wel lekker om een beetje te weten wat je kan verwachten toch?

Jeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 22:15

Hier zijn witte halster dus weer gewenst, hihi.. Bij fjorden worden weer verafschuwd.. Daar zie je een enkele met een wit halster..

Fleur1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 22:24

Oh ja? Nee, bij de shetjes is het een en al wit! Hooguit bij wat Dennis al zei, schimmels of andere hele lichte pony's zie je wel eens wat anders maar verder allemaal wit!

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 22:26

haffen is juist wel weer wit, maar met blessen vind ik dat juist weer niet mooi... ahjah, zo heeft ieder stamboek zijn eigen regeltjes...

annemarie_r

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 22:37

Fleur1977 schreef:
Annemarie... wat Lisette zegt, je kent je pony's vaak niet weer in de baan voor het echt hoor. Ik heb er bij die zijn superbraaf maar in de ring lopen ze alleen maar op hun achterbenen, je weet niet wat je ziet, je kent ze niet meer dus dat komt vast wel goed.

Ja, ik weet het, dat heb ik vaak zien gebeuren bij de welshjes.

We gaan het zien, maar het begint toch spannend te worden hoe hij het gaat doen.

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 22:37

ahhhh, leuk toch!

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-09 20:04

Trouwens wat geven jullie de shetjes zoal voor de keuring?

annemarie_r

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 13:54

Hij krijgt hier niks extra's hij ziet er goed uit, mocht volgends de fokker wel wat dikker nog, maar ik vind persoonlijk dat hij al op het randje zit.

Fleur1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 22:09

Die van ons krijgen ook niets extra's, er zijn er hooguit een paar die op dieet moeten haha. Ik wil wel proberen ze dit jaar allemaal te wassen maar ja, als het slecht weer is doe ik dat niet hoor. Hopen dat het dit jaar mooi weer is!

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-09 09:25

ja inderdaad we gaan voor mooi weer!!!! maja als het zo bloedheet is is het in die rijhal ook niet fijn :(

Ik ga even de spullen klaarmaken voor vakantie :wave:

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 11:00

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeele fijne vakantie lisette, en idd we gaan voor een beetje zon, en geen regen. das mooi zat. En geen plensbui de avond van te voren. Dat hebben we nu al 2x gehad...

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-09 16:06

dankje femke inmiddels zijn we er nu een dag zegmaar al vaak op en neer gefietst naar de paardjes haha veel lege plekken hier dat is wel ljammer magoed
hopen dat we nog beter weer krijgen!! hoe is hetmet je rug??

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-09 20:22

ik ben weer terug van vakantie ;) er stond nu op de site van het stamboek nog een overzicht hoelaat alle keuringen begonnen enzo vond het wel beetje raar want dat is meestal toch zelfde tijd? maar gelukkig staat daar wel een adres bij want vorig jaar waren wij zo eigenwijs en d8 het wel te vinden en waren we dus verdwaald :o dit jaar dus maar even tom-tom mee!

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 20:34

heel slim, lekkere vakantie gehad?

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-09 20:35

mwah ging wel het weer zat een beetje tegen en op de stal waar de paarden stonden vond ik het niet altijd leuk zegmaar

voor diegene die nog even wil lachen :P ik ben eraf geflikkert in de vijver mijn hele rijbroek, leren rijlaarzen enzo waren doorweekt

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 20:37

ohw lekker idd... stal wel balen dan...

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-09 21:22

er zaten wel leuke stukken bij maar er was iemand die was het zo'n gebekt type enzo en dat ben ik niet en ik mocht haar niet altijd en vond haar beetje raar enzo en naja ach laten we het zo zeggen ik heb het wel redelijk leuk gehad... op naar de keuring :D hoe is het trouwens nu met je rug femke?

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 06:09

ANDER inderwerp...............
gebekte types kan ik ook niet mee omgan. waaschijnlijk ben ik sjaak afhaak ik dalen, tenzij jullie kunnen regelen dat ze het buiten op het gras doen... dan zorg ik voor kleedje en picknickmand(daar izzie weer arianne, hihu)

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-09 09:55

ik snap je niet helemaal maargoed....

hoe is het bij de rest met klaarmaken enzo???? marieke heb je al weer een veulentje die ook nog meekan??
Annemarie lukt het klaarmaken bij die van jo u ook??

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 10:21

haha, ik kom niet... das duidelijker he?

Fleur1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 12:22

Nee, Femke, maar als ik je gisteren zo zag, snap ik dat echt heel goed dat je niet komt, ik hoop dat je de dokter morgen eindelijk eens flink voor je in actie komt en anders trek je hem maar over z'n buro en laat je hem pas los als hij het voor je gaat oplossen! (als je dat kan tenminste, anders even iemand meenemen natuurlijk..)

Ik heb gisteren het boekje van Dalen gekregen!!! Begint goed, we hebben nr. 1 en 2 in rburiek 1 haha. Dat begint dus al lekker druk! maar ja, komt vast wel goed, vroeg van huis zodat het geen gestress wordt want dat is echt zonde. Lisette, alle veulens gaan sowieso mee hoor, haha, maar als je bedoelt of ze al keurig aan een touwtje kunnen lopen, hmm, nee niet echt... haha, komt nog wel goed hoor!

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-09 17:58

ik bedoelde of er nog een veulentje geboren was ofzo
ik heb trouwens nog geen boekje :( of hij moet hier ergens liggen dat mijn ouders niet hebben gemeld dat die via de post is gekomen....

oh femke wat balen!!! idd hopen dat je dokter morgen wel in actie komt dit is nu al 3 weken zo?

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 18:18

yep, en ik was er gister en was GEEN succes, dus ALS ik kom is broertje taxi, en ga ik daar liggen.....

Annechien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 11:58

Keuring begon om 9 uur he Marieke hahaha en stuiterballetjes aan het touw net zoals vorig jaar en buiten perfect lopen?

Fleur1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 13:16

haha, ja, zo zal het wel gaan Annechien! Volgens mij begint het idd om 9 uur! Je komt toch wel he?? We zijn dus ook direct om 9 uur aan de beurt met twee veulens en dan direct die rubriek er na weer een dus... we hebben je wel nodig hoor!

Femke, wat zei de dokter dan? Zo kun je toch ook niet door?