Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Hier heb ik ook niet genoeg aan 1 deken vermoed ik, die gaat ook eerder kapot maar (naar mijn mening) als ik hem wil scheren moet ik hem wel iets bieden om warm te blijven zonder vacht, anders moet ik niet scheren. judithjuhh schreef:Nog een vraagje:
Miracle is op de merriekeuring al 4 maanden oud. Is het verplicht dat de merrie meeloopt met het voorbrengen? De merrie is namelijk NSPS en staat helemaal niet in het NMPRS ingeschreven. En Miracle kan dan heus wel zelf lopen, neem ik aan... (ik ben nog nooit op keuring geweest, dus weet er vrij weinig van)
Kaisa schreef:judithjuhh schreef:Nog een vraagje:
Miracle is op de merriekeuring al 4 maanden oud. Is het verplicht dat de merrie meeloopt met het voorbrengen? De merrie is namelijk NSPS en staat helemaal niet in het NMPRS ingeschreven. En Miracle kan dan heus wel zelf lopen, neem ik aan... (ik ben nog nooit op keuring geweest, dus weet er vrij weinig van)
Een veulen moet altijd aan de voet van de moeder getoond worden. Maar ondanks dat je merrie bij het NSPS is ingeschreven, mag zij op de NMPRS keuring verschijnen

(het rondje an sich).

Met mijn 2 jarige hengstje (jeee wat klinkt dat stoer
) En misschien ook met mijn buurmeisjes en hun ruintje, moet eerst uitzoeken of dat kan/mag. Hij is nog niet opgenomen en afstamming onbekend.
Maar dat zien we dan wel weer.
Misschien dat hij tegen eind augustus makker is, maar ik verwacht het niet