Ik heb niemand gezien

Wij waren er met 4 hengsten, ik als aanjager, heb niet zo snel voetenwerk

Vond het een geslaagde avond in elk geval, en dicht naast de deur, is ook wel eens lekker
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Fleur1977 schreef:Ik vond het wel leuk. Met de muziek ging het wat minder maar dat lag niet aan ons haha. Er waren hengsten in alle soorten en maten en ook een groot aantal, dus qua dat was het echt zeer geslaagd! Wonder was erg druk en liet zich wat minder goed zien, Kai heeft het echt super gedaan, daar was ik erg trots op. Ga je nog foto's plaatsen Lisette? Zou ik wel heel leuk vinden hoor!!!
Wij hebben ook een cake gewonnen Elina!!

Elinaa schreef:cloud vond ik idd ook wel een mooi hengstje, en topper vond ik toch ook wel een erg mooie hengst want op de foto's vind ik dat van hem namelijk nooit zo. en wat een bewegingen zeg!
ook nicoals van de vaarhorst vond ik vreselijk mooi bewegen. rug wat lang maar zeker een hengstje die ik wel eens bij pietje wil proberen.
wieger wilde misschien vosje (lidewei) er bij hebben

wieger wil ze toch binnenkort naar dekgeld e.d. vragen dus dan kan ie dat ook gelijk vragen
daarom heb ik maar gewoon mijn eigen naam, alleen een extra a erachter omdat de andere al bezet was
Ik denk dat ik Tessa dan ook wel heb gezien maar niet bij nagedacht. Lisette heb ik sowieso gezien maar die had ik al goed op de foto bestudeerd zodat ik die zou herkennen! Heeft geholpen hoor!