Jammer dat ik het boekje niet heb, dus kan de bloedlijnen niet zien. Maar kan aan de namen zien waar ze zo'n beetje vandaan komen, klinkt goed
Tosadog
Geplaatst: 12-03-09 13:56
@Meavey: het is dat jij het nu zegt, anders was het me nog niet eens opgevallen...pfff maar er zit in ieder geval ook een buckskin bij hoor!!
xElienx
Geplaatst: 12-03-09 14:06
Tosadog schreef:
@Meavey: het is dat jij het nu zegt, anders was het me nog niet eens opgevallen...pfff maar er zit in ieder geval ook een buckskin bij hoor!!
bedoel je dragon fly van Jody87 hier op bokt? die heeft ook een silver-gen al weet ik niet of deze gelijk is aan het silverdapple gen....
Eponastable
Geplaatst: 12-03-09 14:36
Bedankt Mariska, ik dacht het wel al dat het zeer vroeg zal zijn... Mijn moeder en vriend rijden normaal nog op 's morgens dus die moeten vroeg uit bed!!
Ik wens alvast aan alle deelnemers veel succes voor de keuring!
haha... ik vond het al een vreemde vraag als je zelf een boekje hebt. Ik heb het voordeel adverteerder te zijn, die hebben ook recht op een boekje. Hoewel ze deze niet standaard opsturen, kan ik hem daarom wel gratis op de HK afhalen. Misschien toch eens mailen dat ze hem dit jaar even opsturen, nu ik zelf niet meedoe kan ik me een beetje verdiepen wie er allemaal meedoen enzo.
Ik heb mijn droomventje gevonden en hem ingeschreven voor de HK...of ik de keuring zelf ga redden is een ????, maar anders schuif ik door naar de nakeuring..
Wor dmijn eerste ervaring met een eigen hengst, dus zeer spannend..
Ik ben nu al helemaal zenuwachtig, en hoop dat ik de HK red, maar ik heb al met Tineke ( NMPRS )contact gehad, en anders schuif ik door naar de Nakeuring...dus dit jaar verschijnt hij zowieso..