Ik heb 2 mini shetjes van een jaar, Hagar en Helga. Ze hebben dezelfde vader en de moeder van Helga is de moeder van Hagar.
Nu ging Hagar als veulentje al bij me op schoot zitten maar dat was meer omdat hij het gekriebel aan zn kont lekker vond. Dacht ik altijd in ieder geval.
Helga staat nu al een half jaar samen met haar nichtje in mn weitje. (Hagar bij zn pa vanwege het willen dekken v/d dames.)
Nou komt het!
Normaal zit ik, met een muziekje aan, lekker op een klapstoel in mn wei een beetje te knuffele en naar ze kijken. Nu had ik laatst geen zin om alles te pakken en was lekker op de grond gaan zitten. Na wat gekriebel ging Helga vast tegen me aan liggen met haar hoofd op mn arm! Super schattig!!.. maar toeval dacht ik. Paar dagen later nam ik een vriend mee, die paarden eng vond, deed ze hetzelfde bij hem! (De andere merrie staat trouwens ook maar raar te kijken als ze dat doet)
Afgelope vrijdag ging ik weer bij ze op de grond zitten. Gaat ze tussen mn benen staan, gaat liggen, draait zich om, nek en hoofd op mn buik en snurken maar!!!
Ik vind het echt geweldig lief, maar.....
heeft iemand anders dit ook wel eens meegemaakt?
(Ik in ieder geval niet in mijn 15 jaar omgaan en werken met paarden)
Zal er binnenkort foto's van maken en posten.
Groetjes.