Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Citaat:De pony word daar veterinair gekeurd en lineaire gescoord tevens krijgt ze een bovenbalk is dit alles in orde kan ze opgenomen worden in het stamboek.
of ze met de opname mee mag doen weet ik niet, maar dat is sowieso onzin dan als t zou mogen.
Is toch maar eenmalig...
het is dat ik allemaal nsps heb anders zou ik dat ook wel eens willen, zijn erg gaaf.
elinax21 schreef:kun je een mooi minipaardje als dekhengst uitzoekenhet is dat ik allemaal nsps heb anders zou ik dat ook wel eens willen, zijn erg gaaf.
welke bokker is dat als ik vragen mag?

denk dat het stamboek je verkeerd heeft begrepen, zijn niet zo slim daar en ze kletsen maar zodat ze er weer vanaf zijn. tenminste zo komt t altijd over
maar een papierloze pony komt iig niet bij het nsps aan de bak. verder dan het register komen ze niet.
daar achter is onbekend 
heb t ook al een paar keer gehad trouwens dat ik pm aanklikte maar dat t in ene topic verscheen :S

ik heb ook een prachtige papierloze shet ( even opscheppen
) . volledig shet gefokt maar fokker heeft er helaas geen papier bij aangevraagd. had met haar ook graag keuringen gelopen. ben benieuwd wat stamboek te zeggen heeft