Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ik kom uit Schalkhaar met de pony, maar rijdt vaak ook naar lettele, diepenveen, okkenbroek, heeten e.d met de koets 
Shanna schreef:sedderickje is een kleine maat (85 a 90 cm) shet maar heeft bitmaat 12 cm
(ik vertrouw maar op jullie
). Vind het wel moeilijk om die te vinden btw.. de meeste bitten gaan vanaf 11,5.
)
) Ze zitten nl hier in de buurt en ik kom er regelmatig
.
De dichtstbijzijnde ruitersportzaak is voor mij 20 km verderop, en op de fiets is dat geen pretje. Ooteman is idd een goede winkel om voor je shet te kijken; bij veel ruitersportzaken is het moeilijk om iets voor de kleintjes te vinden, maar daar is het assortiment vrij uitgebreid op dat gebied. Dennis schreef:Gewoon wat je pony fijn vind. Kwestie van uit proberen. Ik zou gewoon een enkel gebroken trensje proberen, dubbel gebroken is bijna niet te vinden in die maat (ik heb de mijne uit Engeland en Duitsland gehaald).
shetlandfan schreef:Shanna schreef:sedderickje is een kleine maat (85 a 90 cm) shet maar heeft bitmaat 12 cm
12cm op een kleinemaats shet? Tjee, dan moet die echt een grove bakkes hebben. Dat is meestal toch wel voor de grotere pony's.
appelbolfan schreef:Ik heb een bitje gevonden bij Ooteman, is die geschikt? (voel me aardig dom als ik zoiets moet vragen btw)
Is er in de maten 8,5 t/m 11,5. Ik denk dat ik voor 10,5 kies om te proberen, als dat niets wordt moet ik waarschijnlijk 9,5 hebben.