Hoe zijn jullie aan jullie ruitertje's gekomen? Was dat ook zo'n enorme zoektocht of kwamen ze zo aangelopen?
IK begin de moed nu toch echt op te geven namelijk..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
!
!

capopjekop schreef:Ik heb eerst aan de lange lijnen gewerkt en mijn shet kende stem en teugelhulpen. Toen was ik zelf nog niet al te groot en zwaar dus toen ben ik er op gaan zitten om te kijken hoe ze reageerde. Ging perfect en toen bleek ik een meisje in de straat te hebben wonen die dolgraag wou pony rijden. Dus dat gaat nu helemaal top. Daarvoor zat ik met hetzelfde probleem, of ze woonde te ver weg, of te groot enz.
Kun je niet in een manege in de buurt kijken, kun je meteen zien hoe ze rijden.

en op vrijdag is er vaak een meisje leuk klein en niet sel bang die rijd er dan ook wel is op!

. Ik heb een Shet van 1.02 en ben zelf maar 1.65 dus moet net lukken
Dat is gewoon even om de hulpen aan te leren en even goed door te rijden. Er komt nl. een kindje van vrienden van ons op rijden. Ik hoop dat ze regelmatig langs zullen komen. Het meisje is alleen nog te jong om echt zelf te rijden. Maar m'n Shet heeft echt het karakter van een manege pony, alleen wel erg snel

Sjen schreef:Ik ga haar zelf in rijden. Ik heb een Shet van 1.02 en ben zelf maar 1.65 dus moet net lukken
Dat is gewoon even om de hulpen aan te leren en even goed door te rijden. Er komt nl. een kindje van vrienden van ons op rijden. Ik hoop dat ze regelmatig langs zullen komen. Het meisje is alleen nog te jong om echt zelf te rijden. Maar m'n Shet heeft echt het karakter van een manege pony, alleen wel erg snel