Aangezien ik met mijn Haflinger merrie geprobeerd heb te fokken en dit mislukt is, wilde ik wel een stamboom Shet om er ooit een mooi veulentje mee te fokken. Haar volle naam is Session Rose van Stepelo. Haar vader is Libero W. vd Hertraksestraat en haar moeder is Omni Rose van Stepelo KR.Ze heeft zelf ook premies behaald e.d, maar dat vind ik niet het belangrijkste uiteraard. Erg belangrijk is dat het een enorme knuffel is
Ze loopt echt als een hondje achter je aan, en je kunt er echt alles mee doen. Ze is trouwens een grote maat van 1.02.Helaas heeft Siena haar nog niet geaccepteerd. Daar doe je het dan allemaal voor
Bij de ontmoeting was het erg onstuimig, Siena verdedigde haar territorium. Ze beet elke keer in haar kont, gelukkig trapte Session elke keer hoog genoeg om Siena af te schrikken. Ze staan dus nog apart, Siena heeft de stal met een stuk weiland als uitloop en Session heeft een stuk wei (is geen stal gewend). Er zit dus een schrikdraadje tussen en hoop ze zo een beetje aan elkaar te kunnen laten wennen. Morgen ga ik denk ik even rijden met Siena en kan m'n vriend met Session ernaast wandelen. Misschien dat ze buiten het territorium van Siena wat meer aan elkaar kunnen wennen. Genoeg gepraat, wat foto's van Session
(van de ontmoeting e.d heb ik nog niet op de compu staan)

http://members.lycos.nl/hangoorkonijnen ... _rose6.jpg
Veel succes met háár, en de ontmoeting en wens je vriend succes met mennen.
En lief
.