Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ShettenGek schreef:Waarom begin je eigenlijk nu niet al met het beleren voor de kar.. ?
.

misschien een idee om volgend jaar zomer te beginnen? dan is de grond niet zo hard en is het weer misschien ook wat beter.. 

BramEnSam schreef:ik heb gehoord dat je een shet mag pas inrijden als die uitgegroeid is en dat is rond de 4e-5e jaar
fjordnina schreef:BramEnSam schreef:ik heb gehoord dat je een shet mag pas inrijden als die uitgegroeid is en dat is rond de 4e-5e jaar
Je hebt het aardig fout gehoord. Ook een shet mag je vanaf zijn 3e inrijden. Tijdens hun 8e levensjaar zijn ze pas volkomen uitgegroeid.
Je zult mij niet horen zeggen dat met 4/5 jaar beleren niet beter is, maar dat is een andere discussie.
Ontopic: Lekker zo laten staan, zonder dekentje. Het zijn geen mietjes, tenzij je dat ervan wilt maken!
We verwennen ze veel te veel... Shetlanders zijn bikkels, zo niet, worden ze het maar... BramEnSam schreef:ik heb gehoord dat je een shet mag pas inrijden als die uitgegroeid is en dat is rond de 4e-5e jaar

BramEnSam schreef:ik heb gehoord dat je een shet mag pas inrijden als die uitgegroeid is en dat is rond de 4e-5e jaar