Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

P_Tries schreef:Ja leuk! Ik volg!
Ik twijfel om mee te doen. Mijn 2 jarige is vaak wat te rond, en ik heb haar wel al op dieet, maar krijg het buikje niet strak genoeg. Dus ik laat het van het laatste moment afhangen tot inschrijving.
Ik ben er sowiso bij!
Als ik met merrie kom dan zou dit voor mij ook de eerste keer worden.
Het gaat om een 2 jarige zwart bonte van SPM Hello Sunshine of Spotlight.
Paps heeft HJC! Het is dus wel dezelfde, Djessy zelf heet SPM
Ow ow ow.. heb ik weer wat gepost.
Dus wel dezelfde paps!

Jolliej schreef:Leuk leuk! Ik kom ook met me silverapple bonte. Hij is even xiek geweest maar gelukkig behoorlijk bijgegroeit. Alleen mag nog iets meer vet op, maar niet storend.
Heb al geoefent met het staan, maar deze knul overdrijft het nogal...![]()
[ [url=m/VCXra4.jpg]Afbeelding[/url] ]

P_Tries schreef:Ik haal twee dingen door elkaarPaps heeft HJC! Het is dus wel dezelfde, Djessy zelf heet SPM
Ow ow ow.. heb ik weer wat gepost.
Dus wel dezelfde paps!
Hij is gaaf Sharon2013! Echt een knap diertje!

Jolliej schreef:Ja leuk leuk. Snap het wel, als hij van augustus is, dan heb je natuurlijk dat ze er jongig uitzien. Wat voer je hem zoal dan?

Polly schreef:Jolliej schreef:Wattan?
Dat zie je zelf niet? Ik vind de bovenste pony ronduit mager, en ja ik heb gelezen dat hij ziek is geweest maar dat het niet erg is..

sharon2013 schreef:Hihi wat leuk om een halfzus van hem te zien! Mijn merrie word dit jaar gedekt door sunshine, kan niet wachten wat daar uit gaat komen!
Ik hoop dat mijn mannetje een beetje bijtrekt hij is ff iets te dun met nog echt zon lekker veulenbuikje dus het komt met inschrijven op het laatste moment aan
Jolliej, wat een mooie, leuk getekend, wat een uitslover zeg geweldig dat tie zo zijn best doet voor je nu al!
maar hij deed zijn best
machine die er halverwege mee stopte, en een andere machine die het niet wou doen, messen die gewoon af bleken te zijn, dus ik was blij dat het er af was dan maar een beetje lelijk, hij was van die warme jas af

Jolliej schreef:Wat een knapperd. Hij ziet er goed uit. Nog wel wat puppy, maar dat moet mogen vind ik op zijn leeftijd. Hij heeft inderdaad nog wel een maandje om bij te trekken en gezien hij laat is moet de jury daar ook nasr kijken, lijkt me toch?