ik wil graag een eigen shetlander en die kan ik ook wel krijgen, maar mijn moeder en mijn vader en ik zitten met de onderhouds kosten Want dat is best duur zeggen hun Maar ik weten hoeveel je ongeveer in de maand kwijt bent
alvast bedankt
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Dominique schreef:Stallingskosten (of weidekosten), voer, DA, hoefsmid, eventueel tuig, verzorgingsmateriaal, dekens, spaarpotje voor geval van nood.. Eventueel een maatje als je hem thuis stalt idd.
Janinevv schreef:Koper schreef:
Ehh... mijn shet is duurder in onderhoud dan mijn paard
Oh heb ik juist andersom
[/quote]
[/quote]Koper schreef:Ik heb mijne ter decoratie, en als gezelschap voor mijn ruin. Nu blijkt ze PPID te hebben en ze heeft meer moeite met de kou. Ze is inmiddels ook al 25. Vandaar.
In de zomer heb ik voor haar ook spul tegen de muggen nodig, die lusten haar wel terwijl ze mijn ruin niet aantrekkelijk vinden. Daarnaast ook bij voorbeeld zoiets als shampoo. Mijn shetmerrie mest en piest haar staart onder, die wil ik toch wel een beetje netjes en schoon houden. 't Is een zweetvos.
Willemijnx schreef:de kosten zijn heel verschillend; wil je een shetje waar je alleen beetje mee gaat wandelen of knuffelen
of kies je er voor een sport shetlander en ga je (fanatiek) mennen of dubbele lijnen en lessen neemt.
patsy2002 schreef:Janinevv schreef:Nou je hebt de stal kosten. Of kan ze bij jullie thuis staan? In de winter heb je er meer kosten aan qua voer.
ik kan hem dan gratis stallen bij iemand
Koper schreef:Tot voor kort betaalde ik voor mijn shetlander 75 euro per maand voor stalling. Naast alle andere kosten. Wat heb jij lieve ouders die dat voor je willen betalen.