Net zoals voorgaande jaren doen we er alles aan om deze show weer tot een groot succes te maken! Een leuke dag, ongedwongen en met ontspannen sfeer; daar gaan we voor
Enkele nieuwigheden:
- prachtige en totaal vernieuwde lokatie Azelhof Horse Events te Koningshooikt (Lier - België)
- nieuwe klasse voor de kleinsten onder ons, JeugdRun, fun en spanning gegarandeerd
- er wordt met 2 ringen gewerkt, maar er is slechts 1 ring actief, dus geen dubbele boekingen meer
- 1 juryteam (gezien er maar 1 actieve ring is) bestaande uit vaste waarden Rinus Geven en Wendy Wuyts, aangesterkt door Tom Leeggangers (ter vervanging van Alison Johnston die belet is)
De inschrijvingen zullen binnenkort geopend worden, neem dus alvast een kijkje op onze website, we hopen vele liefhebbers te mogen verwelkomen!!
http://www.minispirit.be

ik vind het ook jammer, hier in het noorden is nooit iets, het dichtste bij was Assen in 2013 maar zelfs dat was nog anderhalf uur voor mij. Autorijden is wel mijn hobbie zo ongeveer, maar kan me voorstellen dat dat voor de paardjes anders ligt.