Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
geen shetlander dus. een pony leasen is natuurlijk ook een optie.
Bibi78 schreef:Dankjewel! Jullie hebben gelijk. Ik laat er eerst even een jaartje op de manege "tutten" en leren rijden. Als ze het dan nog leuk vind kunnen we altijd nog kijken naar een b / c pony. Ik lees hier op forum ook veel over onverwachte kosten, dus denk dat ik maar vast begin met een spaarpotje. Super, jullie hebben me echt geholpen.
xMyrth schreef:ik zou sowieso nog even wachten met een eigen pony. dochterlief kan nu nog lekker rondhobbelen op de manege en ontdekken of ze paardrijden ook wel echt leuk vind. ideaal om dan een manege in de buurt te hebben waar ze lekker rustig alles kan leren.
aangezien de pony op de manege komt te staan moet je de rit er naartoe nog steeds maken, dus dan zou ik lekker van de manegepony's genieten. spaart een hoop geld uit ook!
vindt ze pony's over een paar jaar nog steeds leuk, dan zou ik wellicht eens gaan kijken voor een "op de groei gekochte" ponygeen shetlander dus. een pony leasen is natuurlijk ook een optie.
.