Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik heb het nog geen enkele keer gezien maar als hij ergens zou komen waar geen lammetjes bij hem inkunnen? is namelijk niet erg gebruikelijk

genja schreef:Denk ook dat als je hem kwijt wilt je mazzel hebt als je überhaupt een belangstellende kan vinden. 1 jarige shetlander hengst worden voor 50 euro of minder verkocht en dan ook nog met dit verhaal erbij mag je blij zijn als je hem gratis kan weg geven.
(En vertel aan belangstellende wel het verhaal erbij want je wilt echt niet op je geweten hebben dat hij dit bij meer kleine dieren doet)
zal ik heel eerlijk zijn? Als ik heel zeker wist dat hij die 8 of 9 lammetjes gedood had kreeg hij van mij een enkele reis klinkt heel cru maar zo dier moet je niet willen hebben rond lopen
Cemlys schreef:of mensen weten het niet, klein kind loopt de wei in, knal...
want zo gaat het waarschijnlijk, hij zal ze wel een tikje geven of beetpakken, ik mis in het verhaal zowiezo een andere pony, treurig bestaan voor zo n jaarlinghengstje, dan moet je je afleiding ergens anders gaan zoeken
Dusja1 schreef:50,-. Als hij een merrie was geweest had je er die 600 wel voor kunnen vragen ja
Ik ga er even vanuit dat de pony van ts geen onderbeet heeft. Een merrie met onderbeet is voor de fok ook niks waard.
Dusja1 schreef:Ook echt wél hoorIk ga er even vanuit dat de pony van ts geen onderbeet heeft. Een merrie met onderbeet is voor de fok ook niks waard.
Een mini palomino merrie is wel degelijk wat waard. Maargoed, offtopic want het is een hengst