Wij komen zeer waarschijnlijk met Lucky en misschien Cayenne en/of Bentley Lucky haar inschrijving ligt klaar, Cayenne en/of Bentley twijfel ik nog over.. Bentley is momenteel moddervet en Cayenne mega overbouwd... Pfff dilemma haha
Ik neem niks mee, maar kom wel kijken denk ik zo.. Is ook een keer lekker rustig
Maydine
Geplaatst: 22-05-14 09:00
Ik heb Lucky en Cayenne ingeschreven, kunnen de twee vriendinnetjes lekker samen mee. Cayenne is alleen mega overbouwd nog steeds dus dat moet nog wel eerst wat bijtrekken...
Wij komen met Gucci, Glamour Girl en Sophia. Kijk er al naar uit!! Die jaarlingen durven inderdaad nogal eens uit verhouding gaan, kan echt van ene op andere week veranderen ...
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-14 16:29
dandy vandaag geschoren nou , hier wat foto's van Dandy vóór en ná de scheerbeurt, ik werd er eigenlijk wel vrolijk van
ik zit in rubriek 10 enter hengsten kleine maat, wie nog meer? en onze aanjaagster gaat niet mee, dus als iemand een helpende hand wil bieden? heel graag
goed dat je het zegt Jolanda. ik heb ook nog geen aanjager.Had ik helemaal niet meer aan gedacht. dus ik kan ook wel wat hulp gebruiken. Ik zit met Elu in de twenter kleine maat
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-14 17:16
zivazoef schreef:
goed dat je het zegt Jolanda. ik heb ook nog geen aanjager.Had ik helemaal niet meer aan gedacht. dus ik kan ook wel wat hulp gebruiken. Ik zit met Elu in de twenter kleine maat