Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

pipo schreef:hoe oud is je dochter en hoe groot en hoe zwaar.
Een shet en een a tje is leuk, maar meestal bij veel mensen maar van korte duur omdat dochterlief er zo weer uitgegroeid is. Ik zeg niet dat dat bij jullie ook gebeurd, maar ik denk dat je beter eens voor een b tje of zelfs ctje kan gaan kijken zodat je de 1e jaren niet weer voor een ander hoeft te kijken.
xMyrth schreef:pipo schreef:hoe oud is je dochter en hoe groot en hoe zwaar.
Een shet en een a tje is leuk, maar meestal bij veel mensen maar van korte duur omdat dochterlief er zo weer uitgegroeid is. Ik zeg niet dat dat bij jullie ook gebeurd, maar ik denk dat je beter eens voor een b tje of zelfs ctje kan gaan kijken zodat je de 1e jaren niet weer voor een ander hoeft te kijken.
helemaal mee eens!
Of je zou voor een lieve haflinger moeten gaan.
kun je ook nog lang plezier van hebben (:
tassie73 schreef:Ligt er ook een beetje aan hoe oud je dochter is.
Ik vind dat je een pony moet kopen wat een kind nu kan handlen. Als ze er amper bij kan omdat hij te groot is....wordt poetsen al snel niet meer leuk.....zadelen en hoofdstel indoen....lukt niet......ook niet leuk.
pipo schreef:tassie73 schreef:Ligt er ook een beetje aan hoe oud je dochter is.
Ik vind dat je een pony moet kopen wat een kind nu kan handlen. Als ze er amper bij kan omdat hij te groot is....wordt poetsen al snel niet meer leuk.....zadelen en hoofdstel indoen....lukt niet......ook niet leuk.
Een kind, ligt natuurlijk aan de leeftijd, mag en kan nooit alleen een pony handelen.
Hoe lief de pony ook is, je zal er als ouder of eigenaar ofzo, altijd bij moeten zijn. Dus dat beetje helpen is toch niet erg? Een trapje ernaast is net zo min erg, alleen maar een teken van geduld en opvoeding in mijn ogen.
gelukkig! Mijn dochter is 10 en wil uiteraard ook alles zelf doen. Ze heeft een pony van +/- 1.55. krukje ernaast en toe maar (idd deze mama is uiteraard ook in de buurt) Zo doet ze zelfs mijn tankertinkje van 1.66.