Kennen jullie dat ? Dat je bv een leuk dekje, deken, peesjes of halster of andere spullen ziet en het graag wil kopen voor je pony, maar het vervolgens niet in de maat is van jou shet?
Ik sta zo vaak in een paarden winkel en zie leuke spullen die ik zo graag voor mijn shet hebben wil en het dan gewoon veeeeel te groot is...
Wat mij ergert is dat de duurdere spullen vaak weer wel in de shetmaat te verkrijgen zijn, maar de basic spullen niet. Ik hoef niet van die dure halsters en dekjes, 1 per pony in de goede maat is prima. Maar zie maar eens een dekje voor een shet van onder de 15,- te vinden in een ruitersportzaak. Dat blijkt nog niet zo makkelijk!
mijn verzorgpony heeft datook redelijk halsters precies tussen pony en shet maat in een deken moet ze maat 145 hebben, maar dan zit die bij dr voorbenen wel heel laag, maar verder gewoon goed
Ik had er bij de afgelopen tentenkamp van hyporama last van. Ik zag geweldig mooie/leuke halsters hangen. Mn moeder en ik van elk leuk halster het hele rek doorzocht en gewoon nergens maat shet te vinden. Dus uiteindelijk ging ik weg met een bruin halster inplaats van een roze met leuke print.. Moeilijk soms haha.
Ik heb er ook echt super veel last van, online is wel veel te vinden en in de ruitersport zaak bij mij in de buurt is nu veel meer spul voor shetlanders erbij gekomen omdat er heel veel vraag naar was
dravergekkie
Geplaatst: 02-01-13 20:31
Helaas wel !
Vind het altijd zo oneerlijk dat al die leuke dingen dan weer in veel te grote maten gemaakt worden.
ik heb een welsh, met een heel klein hoofdje, soms nog wel kleiner als shet dus heb ik vaak last met halsters enzo ;p zie je is een leuke is die weer te groot ;p en online bestellen wil ik wel maar ben ik snel bang dat het niet past !
Ja ik heb het ook heel vaak! Ben een keer in Divoza geweest, en andere paardenwinkels, en zocht nog een leuk dekje, maar nergens was een Shetlander maat te krijgen!
Wat ik ook vervelend vind (buiten het feit dat je bijna alleen online kan slagen voor shet spullen) is dat alle grotere maken vaak leuke aanbiedingen hebben, en bij shetjes is dat amper zo.. Erg jammer!
Elinexx
Geplaatst: 13-01-13 20:56
Nee, niet zo heel vaak last van, hier hebben ze gewoon maat shet!
adatje
Geplaatst: 16-01-13 13:12
hier ook veel last van en als ze het wel hebben betaal je echt de hoofdprijs. Ik koop de bijvoorbeeld een te grote deken heel goedkoop en vermaak hem dan zodat hij wel past.